تخت خواب هوشمند Sleep Number 360 کمک می‌کند خواب راحت‌تری را تجربه کنید

تخت خواب هوشمند Sleep Number 360 کمک می‌کند خواب راحت‌تری را تجربه کنید

در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که نه تنها اطرافمان را گجت های هوشمند احاطه کرده‌اند، بلکه وسایلی که در گذشته هوشمند نبوده‌اند نیز در حال ارتقا به سطح اسمارت هستند! تخت خواب هوشمند Sleep Number 360 یکی از همین نمونه‌هاست که قرار است با به‌کارگیری تکنولوژی، خواب شبانه‌ی کاربران را نیز دستخوش تغییرات مطلوبی نماید.

شرکت اسلیپ نامبر در رویداد CES 2017 از محصول جدیدی رونمایی کرده است که تخت خواب هوشمند Sleep Number 360 نام دارد و برای افزایش کیفیت خواب شبانه‌ی کاربران توسعه یافته است. مطمئنا بالشت و تشکی که زیر شما قرار می‌گیرد، نقش مهمی در بهبود کیفیت خوابتان دارند. حالا تخت خواب هوشمند Sleep Number 360 این موضوع را یک مرحله نیز فراتر می‌برد و این تشک و در کل، فرم فیزیکی تخت خواب را به صورت کامل تغییر می‌دهد تا با فرم خوابیدن شما سازگار شوند.

تخت خواب هوشمند Sleep Number 360 کمک می‌کند خواب راحت‌تری را تجربه کنید

در حقیقت این تخت خواب اسمارت به یک سیستم نرم افزاری مجهز خواهد بود که وضعیت خواب شما را با دنبال کردن حرکات بدنتان در پوزیشن‌های مختلف بررسی می‌کند. سپس با دریافت و تحلیل داده‌ها، این سیستم، تخت خواب هوشمند Sleep Number 360 را به شکلی در‌می‌آورد که برای آن حالت بدن شما کاملا مناسب است و این حالت همزمان با تغییرات بدن شما، خود را تغییر داده و با پوزیشن شما در آن لحظه سازگار می‌کند.

نکته‌ی جالب این است که تخت خواب هوشمند Sleep Number 360 می‌تواند خر و پف کاربران را نیز تشخیص دهد و آن را رفع نماید. در واقع هنگامی که این سیستم تشخیص دهد وضعیت سر و مجراهای تنفسی شما در حالت مناسبی قرار ندارد، با تغییر ارتفاع و نحوه‌ی قرارگیری بالشت به میزان ۷ درجه، بدون آن که شما و یا دیگر حاضران در اتاق متوجه شوید، خر و پف را به راحتی برطرف خواهد کرد. قابلیت جذاب دیگر این تخت خواب مدرن این است که به سیستم گرم کردن پاها مجهز بوده و باعث می‌شود که آن دسته از افرادی که به این موضوع علاقه دارند، خواب راحت‌تر و لذت‌بخش‌تری را تجربه کنند.

با تخت خواب هوشمند Sleep Number 360 بیدار شدن هم آسان است

تخت خواب هوشمند Sleep Number 360 کمک می‌کند خواب راحت‌تری را تجربه کنید

همچنین سازندگان این تخت، یک زنگ هشدار هوشمند را نیز درون آن تعبیه کرده‌اند که بعد از چند بار خوابیدن و بیدار شدن، روند روتین زندگی شما را تشخیص می‌دهد و دقیقا در آن زمانی که میخواهید، شما را بیدار خواهد کرد. سیستم جالبی که در تخت خواب هوشمند Sleep Number 360 تعبیه شده، مانند اکثر نرم افزارهای مدیریت خواب دیگر، دقیقا در آن لحظه که شما خوابتان به اندازه‌ی کافی انجام شده و در سبک‌ترین لحظه‌ی خواب قرار دارد، شمار را بیدار خواهد کرد تا هم بیدار شدنتان آسان‌تر باشد و هم از خستگی ناشی از خوابیدن ناکافی رهایی پیدا کنید.

هنوز هیچ صحبتی درباره‌ی قیمت‌گذاری این وسیله‌ی جالب انجام نشده است، اما قرار است که این تخت خواب هوشمند در مدل‌های مختلفی عرضه شود تا کاربران بتوانند دقیقا همان مدلی که برایشان مناسب است را خریداری کنند. عرضه‌ی این محصول در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷ و از طریق فروشگاه‌های رسمی Sleep Number انجام خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*