مسواک Kolibree Ara اولین مسواک قدرت گرفته از هوش مصنوعی خواهد بود

Kolibree Ara اولین مسواک قدرت گرفته از هوش مصنوعی خواهد بود

اگر به دندان‌ های خود اهمیت زیادی می‌دهید و برای خرید محصولات برتر در این زمینه هزینه‌های مناسبی نیز می‌پردازید، احتمالا تا به حال نام برند کولیبری (Kolibree) به گوشتان خورده است. این کمپانی مدت‌هاست که پایش را فراتر از تولید مسواک های معمولی گذاشته و محصولات پیشرفته‌ای را عرضه می‌کند که با برخورداری از سنسورها و همگام‌سازی با نرم افزارهای تلفن همراه، نظارت دقیق‌تری بر روی بهداشت دهان و دندان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. حالا مسواک Kolibree Ara قرار است این سطح را نیز ارتقا دهد و هوش مصنوعی را به دنیای مسواک ها بیاورد.

کمپانی کولیبری با معرفی مسواک Kolibree Ara در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۷، عنوان تولیدکننده‌ی اولین مسواک مجهز به هوش مصنوعی در جهان را به خود اختصاص داده است. در واقع اگر تا به حال فکر می‌کردید که مسواک برقی درون خانه‌ی شما یک گجت هوشمند است، احتمالا با استفاده از این محصول نظرتان کاملا تغییر خواهد کرد. مسواک Kolibree Ara به هوش مصنوعی با قابلیت افزایش اطلاعات از طریق یادگیری ماشینی مجهز شده است.

این به معنای آن است که هرچه بیشتر از این وسیله‌ی جالب استفاده کنید، مدل آرا میتواند اطلاعات بیشتری درباره‌ی رفتارهای بهداشتی و عادت‌های شما در زمینه‌‌ی مسواک زدن و بهداشت دهان و دندان به دست بیاورد. الگوریتم‌های پیشرفته‌ی این مسواک زمانی که برس های آن داخل دهانتان قرار می‌گیرند، شروع به جمع‌آوری اطلاعات خواهند کرد و علاوه بر تشخیص محل دقیق مسواک شده، مدت زمان، میزان کیفیت و محل دقیق تمام دندان‌های مسواک خورده را مشخص می‌کند تا بتوانید نظارت بسیار ویژه‌ای بر روی این مرواریدهای گران‌بها داشته باشید.

Kolibree Ara اولین مسواک قدرت گرفته از هوش مصنوعی خواهد بود

این مسواک هوشمند می‌تواند هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین عمل کند. این بدان معناست که چه زمانی که این مسواک به نرم افزار مخصوص متصل باشد و چه زمانی که نباشد، عملیات جمع‌آوری اطلاعات ادامه پیدا می‌کند و هنگام اولین اتصال به نرم افزار داخل تلفن همراه هوشمند، تمام آنها همگام‌سازی و به‌روز خواهند شد. باتری مسواک Kolibree Ara بعد از یک بار شارژ کامل به مدت دو هفته قابل استفاده خواهد بود و بنابراین نیازی نیست که هنگام مسواک زدن مرتب به طور روزانه، نگران تمام شدن شارژ آن باشید.

این قابلیت همچنین کمک می‌کند که بتوانید آن را به راحتی به مسافرت و یا خانه‌ی اقوام ببرید و همه جا از آن استفاده کنید. البته لازم است بدانید که این قابلیت‌های جذاب و پیشرفته چندان هم ارزان نخواهد بود و برای خرید یک مسواک هوشمند از این مدل باید ۱۲۹ دلار به فروشنده بپردازید.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*