گوشی گلکسی ایکس با نمایشگر 4K اواخر سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شود؟

گوشی گلکسی ایکس با نمایشگر 4K اواخر سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شود؟

فرضیه‌ی عجیبی از چند ماه پیش مطرح شده است و آن هم این بوده که سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۱۷ به جای دو مدل پرچمدار سری اس خود، پنج اسمارت فون پرچمدار را روانه‌ی بازار کند. گوشی گلکسی ایکس (Galaxy X) که نمایشگر قابل انعطاف و با رزولوشن 4K دارد نیز بخشی از این تئوری دیوا‌نه‌وار محسوب می‌شود.

اگر زمان دقیقش را بخواهید، درست هشت سال از رونمایی اولین نمایشگر قابل انعطاف سامسونگ می‌گذرد. اما در طول این هشت سال، ما به جز چند عکس مفهومی و کانسپت‌هایی که هرگز وارد بازار عمومی نشده‌اند، اسمارت فونی از این کمپانی ندیده‌ایم که به چنین نمایشگری مجهز باشد. به هر حال یک کانسپت تا زمانی که به مرحله‌ی تولید نرسد و تاریخی برای رونمایی از آن تعیین نشود، هرچه‌قدر هم که جذاب و رویایی باشد، باز هم یک کانسپت است و قرار نیست که به دست ما برسد.

اگر این معیار را برای خودمان تعیین کنیم، به نظر می‌رسد که سامسونگ سرانجام برای رونمایی از اولین گوشی دارای نمایشگر منعطف خود آماده شده است. طبق اخباری که از سوی منابع چینی منتشر شده است، این دیوایس همان گوشی گلکسی ایکس با نمایشگر 4K خواهد بود که در دوره‌ی سه‌ماهه‌ی سوم و یا چهارم سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شود؛ این تاریخ از آنجایی که با اظهار نظر مقامات کره‌ای در باب نمایشگرهای قابل انعطاف هماهنگی دارد، به نظر می‌رسد که حداقل تا مقدار زیادی قابل اعتماد باشد.

گلکسی ایکس می‌تواند رکود دنیای موبایل را از بین ببرد؟

در حال حاضر جزییات چندانی از گلکسی ایکس نمی‌دانیم، اما بر مبنای پتنت‌هایی که اخیرا توسط سامسونگ ثبت شده و بر طبق روندی که واحد تحقیقات این برند کره‌ای دنبال می‌کند، یک نمایشگر با رزولوشن 4K که واقعا از وسط به دو طرف خم می‌شود و علاوه بر سطح نمایشگر، لبه‌های آن نیز قابل لمس هستند، از محتمل‌ترین ویژگی‌هایی است که برای این اسمارت فون هیج‌انگیز متصور می‌شویم.

گفته می‌شود که امنیت و به‌کار‌گیری سنسورهای بیوزیستی یکی از برگ‌های برنده‌ی مدل ایکس خواهد بود و علاوه بر سنسور اثر انگشت، تایید کاربران در این گوشی با استفاده از اسکنرهای کف دست و عنبیه‌ی چشم نیز صورت خواهد گرفت. احتمالا تا فصل بهار شاهد انتشار جزییات جذاب‌تری از این دیوایس نوآورانه خواهیم بود و اگر واقعا سامسونگ در پی تولید این گوشی هوشمند باشد، شاید انقلابی در زمینه‌ی مدیوم تلفن‌های همراه صورت بگیرد و بعد از آیفون اپل، این محصولی از سامسونگ باشد که سرنوشت یک دهه‌ی آینده‌ی این گجت‌ها را تعیین کند؛ محصولی به نام گلکسی ایکس !

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*