اپل واچ 3

زمان عرضه اپل واچ 3 مشخص شد؛ در انتظار بهبود باتری و عملکرد سومین نسل ساعت های اپل

گزارش جدیدی به انتشار رسیده که ادعا می‌کند اپل واچ 3 (Apple Watch 3) را می‌توانیم در سومین فصل از سال 2017 میلادی ملاقات کنیم. این دیوایس احتمالا توسط کمپانی کوانترا کامپیوتر (Quantra Computer) که تولید دو نسل گذشته این ساعت های هوشمند را نیز بر عهده داشت، ساخته خواهد شد.

به نقل از وب سایت چینی EDN، دو شرکت اپل و کوانترا تمرکز اصلی خودشان را بر روی بهبود عملکرد و همچنین عمر باتری سومین نسل ساعت اپل قرار داده‌اند. عملکرد یک مشکل اساسی در نسل دوم این ساعت ها بود، بنابراین این می‌تواند گزینه خوبی برای بهبود پیدا کردن در نسخه بعدی باشد. عمر باتری نیز این روزها به مقوله مهمی در دنیای دیجیتالی پر زرق و برق تبدیل شده است. اپل می‌خواهد شما را از هر شب زدن به شارژ ساعت هوشمندتان بی نیاز کند، اما واقعا این کار بسی سخت و دشوار خواهد بود.

دیگر موضوع دیگری که ما مشتاقیم تا بهبود را در آن ببینیم، طراحی در اپل واچ 3 است، چرا که ساعت های فعلی باب میل بسیاری از افراد نبوده و همین قضیه باعث فروش نسبتا کم آن‌ها می‌شود. با این وجود EDN عنوان می‌کند که بازار ساعت‌های هوشمند تا زمانی که این دیوایس ها تغییرات تازه‌ای را در استایل خود به وجود نیاورند، موفق نخواهند بود.

رکود در بازار ساعت های هوشمند، می‌تواند دلیلی بر هرچه جذاب‌تر شدن اپل واچ 3 باشد

در سمتی دیگر صنعت ساعت های هوشمند با کاهش محسوسی روبه رو شده است و اپل سال 2016 میلادی تنها 7.5 میلیون ساعت را در سراسر جهان به فروش رساند؛ بنابراین فروش کم و ناامیدکننده این حساسیت را برای شرکت کوپرتینویی فعال در این حوزه به وجود آورده است تا قدرتمندتر از سال گذشته پا به عرصه بگذارد.

لازم به ذکر است که این گزارش تا به حال نه تکذیب شده است و نه تایید؛ بنابراین تا زمانی که گزارش های رسمی از سوی شرکت اپل در ارتباط با اپل واچ 3 (Apple Watch 3) منتشر نشود، نمی‌توانیم قضاوتی انجام دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*