ساندبار LG SJ8

ال جی از ساندبار LG SJ8 با قابلیت اتصال به کروم کست رونمایی کرد

شرکت ال‌ جی ساعاتی پیش در نمایشگاه CES 2016، از نسل جدید سیستم‌های صوتی خانگی خود در کنار ساندبار LG SJ8 که به طور پیش‌فرض از کروم کست پشتیبانی می‌کند رونمایی کرد.

امروزه بسیاری از مصرف‌کنندگان دنبال تجربه‌ای مانند سینما در خانه هستند، از این رو سینمای خانگی یا همان ساندبارها می‌توانند این امکان را در خانه فراهم کنند. ساندبار LG SJ8 شامل اسپیکرهای نازکی است که جلو یا پایین تلویزیون قرار می‌گیرد و صدایی بیشتری از اسپیکرهای تلویزیون در فضا پخش می‌کند. این ساندبار دارای یک اسپیکر کوچک و نازک عمودی با درایورهای مختلف است.

در حالی که اسپیکرهای ایستاده این محصول از ظرافت خاصی برخوردار هستند، دو ساب‌ووفر آن شکل شمایلی شبیه به سفینه‌های فضایی به رنگ مشکی و قرمز دارند. ساندبار LG SJ8 قادر است به صورت بی‌سیم به کروم کست متصل شده و صدا را با حداکثر توان 320 وات و به صورت 4K ارائه کند. با بهره‌گیری از این قابلیت دیگر احتیاج نخواهید داشت تا برای گوش دادن موزیک از طریق سرویس‌های استریم حتی تلویزیون خود را روشن کنید، زیرا اس جی 8 (LG SJ8) می‌تواند با اتصال به کروم کست این کار را انجام دهد.

طبق اعلام شرکت سازنده، ساندبار LG SJ8 با اغلب تلویزیون‌ها سازگاری داشته و قرار است بر روی تلویزیون‌های هوشمند مدل 2017 ال‌ جی نیز نصب شود. البته اگر علاقه‌ای به استفاده از کروم کست ندارید، ال‌ جی ساندبار دیگری با نام SJ7 را هم با خود به CES 2017 آورده که از مشخصات تقریبا یکسانی نسبت به مدل SJ8 برخوردار بوده، با این حال از قابلیت اتصال به کروم کست محروم است.

ال‌ جی همچنین از ساندبار SJ9 رونمایی کرده که با بهره‌گیری تکنولوژی Dolby Atoms کیفیت صوتی بی‌نظیری را ارائه می‌کند. البته قابلیت‌های این مدل به همین‌جا ختم نمی‌شود، زیرا قادر است کیفیت صدای خروجی فایل‌های قدیمی با فرمت 24 بیتی را هم به طرز محسوسی افزایش دهد. مدل SJ7 Flex نیز دارای دو اسپیکر ایستاده است که به صورت وایرلس حتی می‌تواند در اتاق‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

درنهایت ال جی ایده به‌کارگیری سیستم مرکزی بلندگوهای ماژولار را با ارائه دو مدل LOUDR CJ98 و LOUDR OJ98 ارائه کرده که به ترتیب دارای امکاناتی همچون توان خروجی 3500 وات و نورپردازی محیط با توجه به ریتم آهنگ هستند.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*