معرفی هدفون درون گوشی وایرلس Earin ام 2 با کنترل‌های لمسی

معرفی هدفون درون گوشی وایرلس Earin ام 2 با کنترل‌های لمسی

استارت آپ ایرین (Earin) که در حوزه تجهیزات صوتی فعالیت می‌کند، در نمایشگاه CES 2017 از هدفون‌ درون گوشی خود، که به صورت بدون سیم کار می‌کند، رونمایی کرد. خصیصه اصلی محصول جدید Earin در واقع به کنترل‌های لمسی داخلی به کار رفته در آن مربوط می‌شود. هدفون درون گوشی وایرلس Earin ام 2 تا اواخر ربع اول سال جاری میلادی برای خرید کاربران عرضه شده و قیمتی برابر 249 دلار خواهد داشت.

کنترل‌های لمسی هدفون داخل گوشی وایرلس Earin ام 2 به کاربر اجازه می‌دهند تا عمل‌های پایه‌ای همچون پخش و یا مکث موسیقی، جلو و یا عقب بردن فایل آهنگ و همچنین پاسخ دادن به تماس‌های دریافتی را به راحت‌ترین شیوه ممکن اجرا کند. امکان جواب دادن به تماس تلفنی به این معنی است که در همین فضای کوچک هدفون داخل گوشی وایرلس Earin ام 2 و جایی در اطراف آن، مطمئنا یک میکروفون جاسازی شده است. گفته شده محصول جدید تنها با یک بار شارژ حدود 3 ساعت کامل دوام می‌آورد و قاب همراه آن، همواره نیرویی برای شارژ بیشتر تا سقف 12 ساعت را در درون خود حمل می‌کند.

هدفون داخل گوشی وایرلس Earin ام 2Earin را باید جزو نخستین شرکت‌هایی دانست که یک جفت از هدفون‌های درون گوشی و به معنای واقعی بدون سیم را در سال 2015 به بازار عرضه کرد. باید در نظر داشت اولین‌بودن هرگز به این معنی نیست که بیشتر محصولات به خوبی کار خواهند کرد و Earin نتوانست تا با موفقیت، با اتصالات ناپایدار بلوتوث اتصال برقرار کند.

هدفون درون گوشی وایرلس Earin ام 2 از تکنولوژی منحصربه‌فردی استفاده می‌کند

این بار سازنده اعلام کرده که از القای مغناطیسی میدان نزدیک برای اتصال به هدفون درون گوشی وایرلس Earin ام 2 استفاده کرده است. پیش از این، تکنولوژی مشابهی را در محصولات شرکت‌های رقیب همچون برگی (Bragi) و آلفا آئودیوترونیکس (Alpha Audiotronics) شاهد بودیم. القای مغناطیسی میدان نزدیک، منجر به اتصال بدون سیم پایدار در اطراف سر کاربر شده و در مقایسه با اتصالات بلوتوث ساده و قدیمی کیفیت صدای بهتری را به کاربر ارائه می‌کند.

در هدفون داخل گوشی وایرلس Earin ام 2 هنوز از تکنولوژی بلوتوث به منظور اتصال به گوشی هوشمند استفاده می‌شود. و واقعا برای چنین محصولی در حال حاضر انتخاب دیگری وجود ندارد، به همین دلیل اظهار نظر درباره وجود یا عدم وجود مشکلات مربوط به بلوتوث در محصول سال 2015 کمی مشکل است. خوشبختانه در نمایشگاه سی ای اس 2017 این امکان وجود داشت تا بازدیدکنندگان از نزدیک به هدفون درون گوشی وایرلس Earin ام 2 دسترسی داشته و آن را شخصا در عمل آزمایش کنند.

هدفون داخل گوشی وایرلس Earin ام 2باید به این نکته اشاره کرد که در هدفون درون گوشی وایرلس Earin ام 2 ، برخی از مشکلات هدفون اورجینال و پیشین این شرکت حل شده‌اند. به عنوان نمونه، قاب شارژی آن اکنون در بخش بیرونی سه چراغ داشته که به کاربر به طور تقریبی نشان می‌دهند هدفون در هر لحظه چقدر نیروی الکتریکی باقی مانده دارد. همچنین یک چراغ درون قاب وجود داشته و به کاربر اتصال صحیح و در حال شارژ بودن هدفون را نشان می‌دهد. این قاب در حال حاضر آهنربایی است، به همین دلیل کاربر از چپاندن دستگاه داخل آن بی‌نیاز بوده و کافی است تا هدفون را برای قرارگیری در سر جای مناسب خود، در نزدیکی قاب رها کند.

نمی‌توان از این نکته غافل شد که قیمت 249 دلار برای هدفون داخل گوشی وایرلس Earin ام 2 واقعا گران به نظر می‌رسد، اما از طرفی باید اعتراف کرد مدل جدید ساخته شده توسط این کمپانی؛ یکی از سبک‌ترین و کوچک‌ترین محصولات موجود در بازارهای جهانی است. یکی از بارزترین ویژگی‌‌های هدفون داخل گوشی وایرلس Earin ام 2 در دنیای این محصولات، تکان نخوردن آن از سر جای خود است، آن‌چنان که می‌بینیم تعداد کثیری از هدفون‌های متداول، حین قرار گرفتن در گوش به طور مداوم از جای خود بیرون آمده و کاربر را کلافه می‌کنند. این محصول بالعکس، در طول روز در سر جای خود مانده و کاربر را درگیر جابه‌جایی مداوم خود نمی‌کند. گفتنی است سازنده تصمیم دارد تا در ادامه، کیفیت صدا و همچنین کیفیت تماس برقرار شده از طریق هدفون را در کانون توجه خود قرار دهد. این نکته نیز به قدرت هدفون داخل گوشی وایرلس Earin ام 2 در دنیای موسیقی خواهد افزود، چرا که بسیاری از رقبا از تمرکز به اصل حوزه فعالیتشان غافل شده و سعی در گنجاندن قابلیت‌هایی همچون ردیاب سلامتی در هدفون‌های خود دارند.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*