انرژی اسکوئر می‌تواند هر دیوایسی را به طور وایرلس شارژ کند!

انرژی اسکوئر می‌تواند هر دیوایسی را به طور وایرلس شارژ کند!

انرژی اسکوئر (Energysquare) نام استارت آپ جدیدی است که از کشور فرانسه آغاز شده و این محصول می‌تواند امکان شارژ وایرلس برای تقریبا تمام دیوایس های دیگر را فراهم کند. جسم سینی‌مانندی که در تصاویر مشاهده می‌کنید، در واقع پد اصلی و محل قرارگیری گجت های الکترونیکی هوشمندی بوده که قرار است به صورت وایرلس شارژ شوند.

این گجت از یک پد و پنج استیکر تشکیل شده که ضخامت بسیار پایینی دارند و به دیوایس‌های دیگر متصل می‌شوند. طبق اطلاعات رونمایی شده در جریان نمایشگاه CES 2017، هرکدام از این استیکرها دارای دو الکترود و یک اتصال میکرو یو اس بی، یو اس بی و یا لایتنینگ است که اتصال آنها به اکثر گجت های امروزی ممکن میکند.

تنها کاری که برای شارژ وایرلس دیوایس خود باید انجام دهید، اتصال یکی از این استیکرها به بدنه‌ی دیوایس و وارد کردن کانکتور آن به پورت شارژ گجت خود است. سپس کافی است که آن اسمارت فون یا تبلت را بر روی پد قرار دهد تا عملیات شارژ شدن آغاز شود.

یکی از برتری‌های انرژی اسکوئر ، برخورداری از یک تکنولوژی شارژ رسانایی نوآورانه است که اجازه‌ی شارژ شدن چندین دیوایس به صورت همزمان را به کاربران خواهد داد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، به آسانی میتوان ۳ یا ۴ اسمارت فون و تبلت را بر روی این پد قرار داد تا عملیات شارژ شدن آنها به طور همزمان و با سرعتی مشابه شارژر اصلی، انجام شود.

بعد از استفاده از انرژی اسکوئر با شارژر معمولی خود خداحافظی کنید

این گجت جدید می‌تواند هر دیوایسی را به طور وایرلس شارژ کند!

مطمئنا آسانی و جذابیت این روش به حدی است که خریداران آن دیگر به سراغ شارژرهای معمولی سیمی نخواهند رفت و ترجیح می‌دهند که با قرار دادن گجت های خود بر روی یک سطح ثابت، آنها را شارژ کنند. اما این موضوع می‌تواند به یک چالش مهم نیز تبدیل شود. در واقع هنگامی که اتصال این استیکرها را وارد پورت شارژ دیوایس خود می‌کنید، دیگر نمیت‌وانید شارژر و یا ابزار جانبی دیگری را از طریق آن پورت وارد دیوایس کنید.

بنابراین شاید خیلی از کاربران ترجیح دهند که استفاده‌ی دائمی از انرژی اسکوئر را از ذهنشان بیرون کنند. به همین دلیل هم کمپانی سازنده به سراغ راه حل جدیدی رفته است و در نسل جدید این محصول، یک پورت اضافه را هم در قسمت پشتی استیکرها فراهم کرده است که تا وارد کردن آنها به پورت شارژ دیوایس، به معنای مسدود شدن دائمی اتصالات ورودی گوشی یا تبلت نباشد.

گفتنی است که احتمالا در سه‌ماهه‌ی اول سال میلادی جاری، فروش پد شارژر انرژی اسکوئر و استیکرهای ان به مبلغ ۸۹ دلار آغاز خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*