ال جی استالیو 3

گوشی ال جی استالیو 3 در CES 2017 به نمایش گذاشته شد

با گذشت چند هفته از معرفی گوشی های جدید شرکت LG، حالا نوبت به آن رسیده تا با آغاز نمایشگاه CES 2017 شاهد این محصولات در بزرگترین رویداد فناوری سال باشیم. در میان این مدل‌های جدید، گوشی ال جی استالیو 3 (Stylo 3) به چشم می‌خورد که البته با نام استایلوس 3 (Stylus 3) نیز شناخته می‌شود. این گوشی به همراه خود یک قلم کاربردی ارائه کرده ت برای کاربرانی که نیاز به وجود چنین ابزار جانبی را شدیدا احساس می‌کنند پاسخگو باشد.

اگرچه ال جی استالیو 3 در زمره میان‌رده‌های بازار قرار می‌گیرد، اما توانایی‌هایی قابل توجهی دارد. در بخش نرم افزاری باید به استفاده از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید در آن اشاره کنیم، به همین دلیل کاربران بعد از خرید گوشی دیگر نگرانی بابت بروزرسانی آن به اندروید 7 نوقا نخواهند داشت

صفحه نمایش 5.7 اینچی ال جی استالیو 3 برای کاربران علاقمند به گوشی های سایز بزرگ مناسب می‌رسد. هرچند که رزولوشن اچ‌دی (1280 در 720 پیکسل) این صفحه نمایش اندکی ناامیدکننده به نظر می رسد.

ال جی استالیو 3همانطور که از نام ال جی استالیو 3 مشخص است، این محصول نسل سوم گوشی‌های هوشمند ال جی از سری استالیو است. این سری از همان ابتدا با هدف رقابت با فبلت‌های سامسونگ به بازار آمده و با همراه داشتن یک قلم اختصاصی، سعی در نزدیک‌تر کردن این رقابت داشته‌ است. هرچند که به هیچ وجه در این راه موفق نبوده و نمی توان این سری از فبلت های ال جی را رقیب سری نوت سامسونگ دانست.

 

همانطور که می دانید، ال جی تمامی گوشی‌های جدید سری K خود را به پردازنده‌های کوآلکوم (Qualcomm) مجهز کرده، اما ال جی استالیو 3 از یک پردازنده مدیاتک (MediaTek) قدرت می‌گیرد. گفتنی است توان پردازشی مدیاتک 6750 (MediaTek 6750) به اندازه‌ای هست تا ال جی استالیو 3 را تبدیل به یک رقیب جدی برای دیگر میان‌رده‌های موجود در بازار کند.

ال جی استالیو 3 حافظه رم بالا و کیفیت نمایشگر متوسطی را ارائه می‌کند

همانطور که الاع دارید، مدتی است دیگر خبری از حافظه‌های موقت یک گیگابایتی در میان‌رده‌ها نبوده و حافظه‌های دو گیگابایتی نیز رفته رفته در حال منسوخ‌شدن هستند، به همین دلیل ال جی استالیو 3 برای کمک به پردازنده به منظور اجرای فرامین پردازشی، از حافظه رم 3 و همچنین ظرفیت داخلی 16 گیگابایتی کمک می‌گیرد. حافظه داخلی این گوشی مطمئنا برای نصب هر میزان بازی و برنامه کافی خواهد بود، اما اگر کاربر برای انتقال فایل‌های بیشتر اعم از فایل‌های چندرسانه‌ای به فضای بیشتر احتیاج پیدا کند، امکان اتصال کارت حافظه جانبی نیز برای ال جی استالیو 3 فراهم شده است.

اگرچه ال جی استالیو 3 شباهت زیادی با مدل قبلی خود دارد، اما تغییرات قابل توجهی را در مقایسه با آن همانند افزایش قابلیت‌های قلم داشته است. به کمک ویژگی پاپ (Pop) نسخه 2 به کار رفته در قلم ال جی استالیو 3 ، کاربر قادر خواهد بود تا تمامی نوشته‌هایش را نزدیک به خود و در دسترس نگه داشته و به این وسیله هرگز جزئیات مهم و ضروری را فراموش نکند. نوت‌برداری در ال جی استالیو 3 در مقایسه با محصولات پیشین به لطف استفاده از قلم با قطر 1.8 میلی‌متر و نوک کربنی به مراتب آسانتر شده و سرعت نگاشت متن و یا طراحی بر روی صفحه نمایش نیز به وسیله این تغییرات افزایش قابل توجهی داشته است. برای انداختن نگاهی دقیقتر به ال جی استالیو 3 ، پیشنهاد می‌کنیم تا ویدیو زیر را از دست ندهید.


فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*