فلش درایو 256 گیگابایتی سن دیسک

فلش درایو 256 گیگابایتی سن دیسک با سرعت رایت 380 مگابایتی رونمایی شد

فلش درایوها به خاطر قابل حمل بودن، وزن بسیار کم و جایگیری خیلی کمی که دارند کاربردی‌ترین ابزاری می‌توانند باشند که ما آن‌ها را با خود به همراه می‌بریم. اما همیشه نمی‌توانند چاره کار بسیاری از کاربران باشند. هرچند به واسطه این درایورهای حافظه جابه جایی فایل بین یک کامپیوتر با کامپیوتر دیگر بسیار سهل و آسان می‌شود، اما اگر زمان برایتان مهم است باید یک فلش پرسرعت را خریداری کنید. فلش درایو 256 گیگابایتی سن دیسک ، حافظه پرتابلی پرسرعت از سوی شرکت پرآوازه فعال در حوزه تولیدات حافظه است که اینک در نمایشگاه CES 2017 معرفی شده است.

فلش درایو 256 گیگابایتی سن دیسک به نام Extreme Pro USB 3.1 Solid State Flash drive سریع‌ترین و حجیم‌ترین حافظه پرتابلیست که شرکت سن دیسک (SanDisk) تا به امروز آن را تولید کرده است و به لطف استفاده از حافظه نوع SSD ، سرعت فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

به گفته کمپانی سازنده، فلش درایو 256 گیگابایتی سن دیسک قادر به ارائه سرعت خواندن 420 مگابایت بر ثانیه و همچنین سرعت خواندن اطلاعات با سرعتی برابر 380 مگابایت بر ثانیه است. این بدان معناست که انتقال یک فیلم با وضوح 4K می‌تواند در حدود تنها 15 ثانیه توسط این حافظه جانبی منتقل شود. هرچند به هیچ عنوان فلش درایو 256 گیگابایتی Extreme Pro USB 3.1 ارزان قیمت نخواهد بود

قیمت و زمان عرضه فلش درایو 256 گیگابایتی سن دیسک

انتظار می‌رود شرکت سن دیسک این حافظه جانبی فلش را با قیمت 180 دلار روانه و اواخر این ماه روانه بازار کند. هرچند که این فلش بسیار گران قیمت است، اما شما شانس این را خواهید داشت تا اطلاعاتتان را با سرعت خیره کننده‌ای بین دستگاه‌هایتان منتقل کنید و در عین حال آن را به راحتی در جیب خود داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*