کیس باتری دار گریفین جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را به آیفون برمی‌گرداند!

کیس باتری دار گریفین جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را به آیفون برمی‌گرداند!

گریفین امروز ساعات پرکاری را در سی ای سی ۲۰۱۷ پشت سر گذاشته است و بعد از رونمایی چند محصول هوشمند در زمینه‌ی شارژ دیوایس، حالا به سراغ محصول دیگری در همین حوزه‌ی انرژی و باتری رفته است. کیس باتری دار گریفین جدیدترین محصولی از این کمپانی است که برای آیفون های اپل عرضه شده و قابلیت‌های جالبی دارد.

گریفین این کیس نه چندان ظریف را با نام Reserve معرفی کرده است. بعد از اتصال آیفون ۷ به این کیس، کاربران می‌توانند علاوه بر این که به پورت لایتنینگ برای شارژ و اتصال تلفن همراه هوشمندشان به کامپیوتر دسترسی داشته باشند، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را هم دوباره بر روی بدنه‌ی پرچمدار اپل ببینید و از آن استفاده کنند؛ البته این کیس جدید نیز در کنار مدل OX قرار میگیرد که چندی قبل توسط Incipio، کمپانی مادر گریفین، عرضه شده و به جک ۳.۵ میلی‌متری برای هدفون مجهز شده بود.

مدل جدید کیس باتری دار گریفین دارای یک باتری با ظرفیت شارژدهی ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی است که قیمت آن در مقایسه با کیس باتری دار ۹۰ دلاری اپل که از ظرفیت شارژدهی ۲۳۶۵ هزار میلی‌آمپر برخوردار است و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بر روی آن وجود ندارد، کاملا منصفانه به نظر می‌رسد؛ گریفین مدل Reserve را با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رساند.

در ضمن نکته‌ی مهم اینجاست که بر خلاف تعداد زیادی از لوازم جانبی دیگر در این زمینه، کیس باتری دار گریفین از تاییدیه‌ی MFi اپل نیز برخوردار است و به همین دلیل احتمال آسیب دیدن آیفون ۷ شما بر اثر استفاده از آن بسیار پایین است. عرضه‌ی کیس مدل Reserve قرار است از سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ آغاز شود.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*