کیس OX به عنوان یک باتری پشتیبان برای آیفون 7 عمل ‌می‌کند

کیس OX به عنوان یک باتری پشتیبان برای آیفون 7 عمل ‌می‌کند

اپل در اقدامی عجیب تصمیم گرفت که آیفون ۷ را بدون جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون تولید کند و این موضوع به مذاق خیلی از کاربران خوش نیامد. به همین دلیل کمپانی‌های زیادی تصمیم گرفته‌اند با عرضه‌ی محصولات جانبی نظیر کیس های باتری دار و یا دانگل‌های مختلف، این محدودیت را برای کاربران اپل از بین ببرند. کیس OX نیز محصولی از Incipio است که در راستای همین نیاز روانه‌ی بازار شده است.

کمپانی Incipio که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کیس و قاب های محافظ در جهان محسوب می‌شود و برندهایی نظیر گریفین را در اختیار دارد، کیس باتری دار جدیدی را در نمایشگاه سی ای اسی ۲۰۱۷ عرضه کرده که آیفون ۷ را در بر می‌گیرد و به کاربران امکان می‌دهد همزمان با شارژ دیوایس‌شان، از گوش دادن به موسیقی نیز لذت ببرند.

کیس OX دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک است و همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، طراحی مشابهی با لوازم جانبی تولید شده توسط خود اپل دارد. ضخامت کم این کیس مطمئنا برای بسیاری از کاربران خوشایند خواهد بود و پورت‌های آن نیز در آن قسمت اضافه‌ی پایینی تعبیه شده است.

کمپانی Incipio کیس باتری دار او ایکس را در دو مدل مختلف برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس روانه‌ی بازار کرده است و کاربران می‌توانند بعد از عرضه‌ی مدل او ایکس در چند ماه دیگر، آن را با قیمت ۵۹.۹۹ دلار خریداری کنند.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*