اولین تصویر گلکسی اس 8 لو رفت؛ پرچمدار بعدی سامسونگ زیبا نیست!

اولین تصویر گلکسی اس 8 لو رفت؛ پرچمدار بعدی سامسونگ زیبا نیست!

به نظر می‌رسد که سرانجام اولین تصویر گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) بعد از چندین طرح سه بعدی و گزارش‌های مختلف لو رفته است و حالا می‌توانیم نگاهی داشته باشیم به پرچمدار بعدی برند کره‌ای که قرار است سال ۲۰۱۷ را برای طرفداران این برند به یک دوره‌ی مهم تبدیل کند.

ابتدا باید این نکته را در نظر داشته باشیم که ممکن است این عکس، تصویر گلکسی اس 8 نباشد و تنها یک تصویر ادیت شده از محصولات قبلی مانند اس ۷ اج بوده باشد. چند ناهمواری و بر هم خوردن پیکسل‌ها در گوشه‌ی بالای سمت چپ تصویر دیده می‌شود که احتمال واقعی بودن این عکس را پایین می‌آورند. در ضمن دکمه‌های جهت یابی بر روی صفحه دیده نمی‌شوند و این موضوع مشکوکی است؛ هرچند که شاید رابط کاربری جدید Grace UX قرار است از جسچرهای حرکتی لمسی برای انجام این عملکردها استفاده کند.

البته این امکان نیز وجود دارد که دکمه‌‌های خازنی به صورت مخفی در اطراف لوگوی سامسونگ قرار گرفته باشند و مشابه تعدادی از محصولات حال حاضر این کمپانی، این موضوع در طراحی S8 نیز به کار گرفته شده باشد.

حالا بعد از توضیحات بالا، بهتر است که به سراغ اصل کاری برویم، اولین تصویر گلکسی اس 8 در رنگ طلایی براق را در زیر مشاهده می‌کنید و سرانجام با سوگلی جدید سامسونگ آشنا می‌شوید؛ خانم‌ها و آقایان محترم، این شما و این هم تصویر پرچمدار جدید سری اس:

اولین تصویر گلکسی اس 8 لو رفت؛ پرچمدار بعدی سامسونگ زیبا نیست!

تصویر گلکسی اس 8 زیباست؟ زیبا نیست؟

نظر شما بعد از تماشای اولین تصویر گلکسی اس 8 چیست؟ آیا شما گجت نیوزهای عزیز فکر میکنید که پرچمدار جدید سامسونگ زیبا است؟ آیا این عکس میتواند مربوط به محصول واقعی باشد؟ و یا تنهای یک شوخی جذاب از سوی دوستان چینی‌مان بوده است؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. دوستان این تصویر ساختگیه
    قطعا سامسونگ برای s8 طراحی متفاوت تری رو در نظر گرفته
    این تصویر تفاوت چندانی با s7 نداره
    من فتوشاپ کارم و مطمئنم این فقط یک تصویر ادیت شده از s7

  2. زیاد خوشگل نیست!!

  3. خیلی خوشگله واقعا نقص نداره حرف واسه گفتن‌نذاشته اوووف اگر‌ این‌ باشه مثله اس ۷ و اس ۶ و اج هاشون غوغا میکنه

  4. واقعا خیلی خوشگله خیلی

  5. اینکه خیلی خوشگله

    حداقل از s6 s7 خوشگل تره ولی به نظرم باید به نرم افزار یا پردازندش نگاه کنیم اونها مهمتره تا ظاهر

  6. سلام.
    این گوشی گوشی زیباییه نسبت به بقیه گوشی ها اما به نظرم سامسونگ نسبت به اس 7 اج داره کم کاری میکنه. زمانی که طراحی سامسونگ در اس 5 به اوج مذخرفی خودش رسیده بود سامسونگ یه زبان طراحی کاملا جدید رو برداشت و به نظرم داره تکرار میکنه.
    امیدوارم حداقل تا دو سه سال دیگه که S 10 بیاد یه زبان طراحی جدید برداره چون این داره تکراری میشه…(+بقیه شرکتام دارن از لبه های خمیده کپی میکنن و دیگه به اون اندازه S6 Edge جدید نیست)

  7. اینکه نه نویگیشن بار داره نه دکمه ی فیزیکی!!!

  8. خیلییی خوشگله . سامسونگ بازم زیبا کار کرده . مطمعنم نقضی نداره چون از نوت 7 عبرت گرفت . اگه اینو بد کار کنه دیگه هسچ کس طرف سامسونگ نمیره .پس مجبوره اس 8 رو عالییی کار کرده باشه

  9. فیک نیست چون قبلا هم تصاویر رندر شده که منتشر شده بود همین شکلی بودن، و بنظرم خیلی قشنگه