روتر گیمینگ لینک سیس

روتر گیمینگ لینک سیس ، محبوب دل عاشقان بازی‌های کامپیوتری خواهد شد

برای گیمرها سرعت حرف اول و آخر را می‌زند و لینک سیس (Linksys) با در نظر گرفتن آن، اقدام به تولیدی محصول برای برآورده کردن این نیاز در زمینه کاری خود کرده است. وقتی به مباحث بدون سیم برخورد می‌کنیم، نحوه مدیریت برای افرایش سرعت حساسیت بیشتری پیدا می‌کند و لینک سیس خوشبختانه این مورد را نیز در نظر گرفته است. در جریان نمایشگاه CES 2017 شاهد رونمایی از روتر گیمینگ لینک سیس با نام عجیب دبلیو آر تی 32 ایکس (WRT32X) بودیم که با یک ویژگی کاربردی عرضه شده است.

کیلر نتورکینگ (Killer networking) داخلی، ویژگی است که روتر گیمینگ لینک سیس مانور خاصی بر روی آن می‌دهد. بد نیست بدانید کیلر نتورکینگ یک تکنولوژی وایرلس بوده و اغلب در سیستم‌های فوق پیشرفته مخصوص بازی و گیمینگ یافت می‌شود. این تکنولوژی در واقع ترافیک اینترنت را بر اساس مواردی که گیمر بیشتر به آن‌ها اهمیت می‌دهد اولویت بندی می‌کند. بدون شک در بالاترین اولویت‌‌های چنین کاربران، بازی‌های کامپیوتری قرار دارد.

تاکنون تکنولوژی یاد شده که توسط یک کمپانی با نام ریوت نتورکس (Rivet Networks) عرضه شده است، در سیستم‌های کامپیوتری یافت می‌شد و دیدن آن در روتر گیمینگ لینک سیس کاربران را شگفت‌زده کرده است. در واقع کاربران تا پیش از این قادر بودند تا ترافیک و اطلاعات تبادلی در محیط اینترنت در دستگاه خود را اولویت‌‌بندی کنند، اما نمی‌توانستند تا این کار را برای دیگر اشخاص متصل به شبکه انجام دهند.

روتر گیمینگ لینک سیسروتر گیمینگ لینک سیس با نام WRT32X نخستین روتر با فناوری داخلی کیلر نتورکینگ به شمار رفته و به طور طبیعی دیتا مرتبط با بازی را به اولویت اول و اصلی خود تبدیل می‌کند. پشتیبانی از تماس‌های صوتی (برای صحبت با هم تیمی‌ها در جریان بازی) و ویدیو (برای بازی‌های آنلاین ویدیویی) در درجه‌های بعدی قرار خواهند گرفت. تبادل معمول اطلاعات در محیط وب، در رده بعدی لیست روتر گیمینگ لینک سیس برای اولویت‌بندی قرار خواهد گرفت. دانلود فایل‌های با حجم بالا و تماشای آنلاین فیلم رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده و از نظر تقدم و دریافت پهنای بند، در انتهای لیست قرار می‌گیرند.

گیمرها همواره بی‌پروا هزینه‌‌های بالایی را برای دریافت هر قطعه و وسیله‌ای که به افزایش سرعت اجرای بازی کمک کند پرداخت می‌کنند و روتر گیمینگ لینک سیس قصد دارد تا با برآورده کردن این نیاز مهم به بهترین نحو ممکن، هر گیمر را مجاب به خرید روتر WRT32X و جایگزینی آن با روتر وایرلس عادی خود کند.

آیا عملکرد روتر گیمینگ لینک سیس با مادربورد دارای فناوری مشابه متفاوت خواهد بود؟

اینکه روتر گیمینگ لینک سیس به چه میزان بر عملکرد دستگاه تاثیر گذاشته و توان اجرای بازی را افزایش می‌دهد، تا زمان استفاده از آن به صورت عملی، پشت پرده ابهام باقی خواهد ماند و تا آن زمان مجبوریم تا ادعای سازنده را با جان و دل پذیرا باشیم. بدون در نظر گرفتن روتر گیمینگ لینک سیس ، با نگاه به گذشته و تماشای تکنولوژی کیلر نتورکینگ در سال 2015، به خاطر می‌آوریم اکثر کاربران کامپیوتر دارای مادربورد‌های شامل این تکنولوژی، آن را باارزش خطاب نکرده و تغییر محسوسی را در عملکرد اجرای بازی‌های خود مشاهده نمی‌کردند. گفتنی است نه در تست‌های بنچمارک‌ها و نه در عمل حین اجرای بازی، تغییر خاصی دیده نمی‌شد.

درباره روتر گیمینگ لینک سیس مطمئنا قضیه متفاوت خواهد بود. با قرار دادن یک تکنولوژی مرتبط با شبکه در داخل وسیله‌ای که اساس شبکه بر اساس آن بنا می‌شود، نتیجه متفاوت خواهد بود. بدون شک میزان بهره‌بری از این تکنولوژی رابطه مستقیمی نیز با سخت افزار کاربر خواهد داشت. گفتنی است روتر WRT32X به عنوان یک محصول ارتقا یافته از روترهای سری دبلیو آر تی (WRT) این شرکت محسوب می‌شود، محصولاتی که هیچ کدام تبدیل به انتخابی مناسب برای گیمرها نشدند. احتمالا روتر گیمینگ لینک سیس نام این شرکت را محبوب دل گیمرها خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*