نسخه سفید مرواریدی شیائومی می میکس

نسخه سفید مرواریدی شیائومی می میکس در CES 2017 معرفی شد

اگر به یاد داشته باشید، اوایل آبان ماه بود که شرکت شیائومی به صورت رسمی از گوشی موبایل قدرتمند و متفاوت می میکس (Xiaomi Mi Mix) رونمایی کرد. این محصول جدید که می‌توان آن را یک گوشی تقریبا بدون حاشیه خواند، مورد توجه بسیاری از کاربران در سراسر دنیا قرار گرفت. همین موضوع نیز باعث شد تا سازندگان به فکر معرفی یک رنگ جدید برای آن باشند. حالا در نمایشگاه CES 2017، نسخه سفید مرواریدی شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix White) به صورت رسمی پیش روی کاربران قرار گرفته است.

با اینکه حالا این گوشی موبایل با رنگی جدید معرفی شده، اما خبری از تغییر سخت افزار آن نیست. به هر صورت بهتر است مشخصات فنی نسخه سفید مرواریدی شیائومی می میکس را مرور کنیم.

این گوشی قدرتمند با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 6.4 اینچی و بدون حاشیه، اندازه‌ای تقریبا برابر با گوشی های 5.5 اینچی دارد و سازندگان تمام تلاش خود را برای از بین بردن حاشیه اضافی به کار گرفته‌اند. نسخه سفید مرواریدی شیائومی می میکس در دو نسخه، یکی با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. به‌علاوه تراشه اسنپدراگون 821 مسئولیت پردازش اطلاعات در این اسمارت فون قدرتمند را بر عهده دارد. در کنار این موارد نیز می‌توانیم به باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسل سوم سیستم شارژ سریع کوالکام (Qualcomm Quick Charge 3.0) و دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی اشاره کنیم.

نسخه سفید مرواریدی شیائومی می میکس

هنوز زمان عرضه نسخه سفید مرواریدی شیائومی می میکس مشخص نشده است

عرضه می میکس در بازار داخلی کشور چین باعث ثبات جایگاه شیائومی در این کشور شد. از طرفی استقبال کاربران از این تلفن هوشمند برای کارشناسان عجیب بود چرا که تمام نسخه‌های موجود از شیائومی می میکس طی 10 ثانیه و به صورت آنلاین به فروش رسید!

به هر صورت حالا که در نمایشگاه CES 2017 هستیم، شایعات پیرامون نسخه سفید مرواریدی شیائومی می میکس نیز به پایان رسیده و محصول متفاوت چینی‌ها با همان بدنه سرامیکی و مقاوم، در آینده نزدیک وارد بازار خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*