میکرو کامپیوتر Optiplex 7050 دل

دل از میکرو کامپیوتر OptiPlex 7050 رونمایی کرد

میکرو کامپیوترها روز به روز در حال کسب محبوبیت بیشتری هستند و با توجه به فضای بسیار کمی که اشغال می‌کنند، به آلترناتیو کیس ها در بسیاری از بنگاه های اقتصادی تبدیل شده‌اند. یکی از تولیدکنندگان این دسته از محصولات، شرکت Dell است که طی سال های اخیر پتانسیل خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.کمپانی آمریکایی دل ساعاتی پیش در نمایشگاه CES 2017 از نسل جدید میکرو کامپیوتر خود رونمایی کرد. میکرو کامپیوتر OptiPlex 7050 نسل جدید مدل 7040 است که نسبت به آن با پیشرفت هایی همراه بوده است.

در حالی که سری کامپیوترهای لتیتود دل با پیشروی، موفق شدند در میلیون ها شرکت، فروشگاه های خرده فروشی، بیمارستان ها و مراکز آموزشی مورد استفاده قرار گیرند، اما هنوز هم نمی‌توان از کاربران دسکتاپی غافل شد. در واقع بیش از 74 درصد کاربران کامپیوترها در سراسر جهان هنوز هم از دسکتاپ‌ها استفاده می‌کنند که نشان دهنده محبوبیت این محصولات است.

برای این افراد، کمپانی دل نسل جدیدی از میکرو کامپیوترهای خود را معرفی کرده است. میکرو کامپیوتر OptiPlex 7050 دل ارائه کننده عملکرد دسکتاپی رده اقتصادی همراه با قابلیت های امنیتی مناسب در قالب یک دستگاه کوچک جثه است. این میکرو کامپیوتر جذاب اینک قادر به ارائه پردازنده های نسل هفتمی اینتل Core i3/i5/i7، پردازنده های نسل ششمی اینتل Core i3/i5/i7، نسل جدید کارت های گرافیک داخلی HD Graphics 610/630/510/530 یا به انتخاب کاربران کارت گرافیک 1 یا 2 گیگابایتی AMD Radeon R5 430 / کارت گرافیک 4 گیگابایتی AMD Radeon R7 450 و همچنین سیستم مدیریت Intel vPro است. این کامپیوتر قادر به پشتیبانی تا 64 گیگابایت رم DDR4 بوده که اینک با حافظه ها جدی PCIe SSD همراه شده است. حافظه این میکرو کامپیوتر تا 2 ترابایت قابل افزایش بوده و از درگاه های مختلفی همچون USB نوع C، USB نوع A، درگاه VGA، HDMI، دیسپلی پورت و غیره بهره می‌برد.

علاوه بر این، میکرو کامپیوتر OptiPlex 7050 از سایر لوازم جانبی ساخت این شرکت آمریکایی نظیر OptiPlex Micro یا Small Form Factor All-in-One، مانیتورها، کاورهای مختلف کابل و غیره نیز پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت و زمان عرضه میکرو کامپیوتر OptiPlex 7050

کمپانی دل این میکرو کامپیوتر جذاب را با قیمت پایه 679 دلار روانه بازار خواهد کرد. ظاهرا این دسکتاپ را می‌توانید از 17 فوریه (29 بهمن) و از وب سایت شرکت دل خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*