میرابوک

با میرابوک گوشیتان را به یک لپ تاپ تبدیل کنید

شکاف بین قدرت عملکرد لپ تاپ ها و گوشی های امروزی کاهش یافته است و با رشد روز افزون گوشی ها، به نظر می‌رسد کاربران دیگر نیازمند آن هستند تا از دو دست خود برای کار با گوشی هایشان استفاده کنند. در همین راستا، ماکسیس میرابوک (Maxiss Mirabook) یک تبدیل کننده گوشی به لپ تاپ است که بدون در اختیار داشتن پردازنده، از پردازنده گوشی هوشمند شما استفاده کرده و تجربه محاسبات لپ تاپی را به لطف آن در اختیار شما قرار می‌دهد.

میرابوک فاقد پردازنده بوده و از پردازنده گوشی شما استفاده خواهد کرد

بنابراین میرابوک از نظر ظاهری کاملا شبیه به یک لپ تاپ استاندارد است و زمانی که شما گوشی هوشمندتان را به این دستگاه متصل می‌کنید، یک کامپیوتر تمام عیار را بر روی نمایشگر 13.3 اینچی با بدنه‌ی آلومینیومی و وزن 900 گرم خواهید داشت. این داک متشکل از درگاه های USB نوع C است تا شما بتوانید گوشی هوشمندتان را به آن متصل کنید. البته نگران نباشید، اگر گوشیتان فاقد این پورت است می‌توانید با استفاده از یک پورت HDMI نیز این کار را انجام دهید. علاوه بر این با استفاده از یک اسلات کارت های اس دی، حافظه این دستگاه را تا 128 گیگابایت گسترش دهید. از همه این‌ها مهم‌تر، میزان نگه داری 24 ساعته شارژ توسط میرابوک است و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که همزمان گوشی شما را نیز شارژ می‌کند.

میرابوک

لازم به ذکر است که میرابوک از دو پلتفرم شبیه ساز اندرومیوم برای سیستم عامل اندروید و کانتینیوم برای گوشی های ویندوزی استفاده خواهد کرد تا عملیات تبدیل را انجام دهد. لازم به ذکر است که این داک جذاب تبدیل کننده از ماه مارس و یا آوریل با قیمت 300 دلار به فروش خواهد رسید.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*