کابل لایتنینگ Shure با مبدل دیجیتال به آنالوگ داخلی به قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد

کابل لایتنینگ Shure با مبدل دیجیتال به آنالوگ داخلی به قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد

کابل لایتنینگ Shure با نام کامل Remote + Mic Lightning دقایقی پیش معرفی شد و کاربران هدفون های سری SE این کمپانی که از تکنولوژی ایزوله‌سازی صدا و از کابل‌های قابل جداسازی برخوردارند، می‌توانند با استفاده از این کابل، هدفون های خود را به آیفون ۷ و دیگر گجت های دارای این پورت متصل کنند.

کمپانی سازنده می‌گوید که آنها از مدت‌ها قبل از این که اپل تصمیم به حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بر روی نسل جدید آیفون‌های خود بگیرد، مشغول کار بر روی یک جایگزین با این پورت بوده‌اند. در ازای پرداخت ۱۰۰ دلار، شما یک کابل لایتنینگ Shure دریافت می‌کند که مجهز به مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ داخلی بوده و انحصارا توسط مهندسان این کمپانی طراحی شده و توسعه یافته است.

این قابلیت می‌تواند به افزایش کیفیت صدای پخش شده از هدفون‌های این کمپانی منجر شود و علاوه بر این، شما به یک میکروفون داخلی و ریموت کنترلی که سه دکمه دارد نیز دسترسی خواهید داشت. ارسال این محصول برای خریداران از فصل بهار آغاز می‌شود و مدل های هدفون زیر از سری اس ای کمپانی Sure می‌توانند از آن بهره ببرند:

  • SE215
  • SE315
  • SE425
  • SE535
  • SE846

در ضمن برای افرادی که پرداخت این هزینه مقدور نیست، دانگل مبدل ۷ دلاری اپل نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب موجود در بازار برای اتصال هدفون‌ها و لوازم جانبی دارای جک ۳.۵ میلی‌متری صدا به پورت لایتنینگ آیفون ۷ و ۷ پلاس باشد.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*