مدل جدید برچسب TempTraq می‌تواند دمای بدن را هنگام خواب نیز اندازه‌گیری کند

مدل جدید برچسب TempTraq می‌تواند دمای بدن بیمار را هنگام خواب اندازه‌گیری کند

هنگامی که فردی بیمار می‌شود و به خصوص برای بیماری‌هایی نظیر تب و سرماخوردگی، این اهمیت زیادی دارد که دمای بدن بیمار در هر لحظه تحت نظر قرار گرفته شود. این موضوع برای کودکان و نوزادان بیمار اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند و حالا برچسب TempTraq کمک می‌کند این موضوع بدون این که خواب آنها بر هم بخورد، انجام شود.

برچسب TempTraq در دو مدل جدید در سی ای اس ۲۰۱۷ رونمایی شده که به قسمت زیر بغل کودکان و دیگر افراد متصل می‌شود. بعد از این کار، پدر و مادر و سرپرستان بیمار می‌توانند از طریق نرم افزار مخصوصی که بر روی اسمارت فون اندرویدی و آی او اسی و به صورت بلوتوث به برچسب متصل است، دمای لحظه‌ای بدن او را مشاهده کنند.

دمای بدن و نمودار تغییرات دمایی در ظاهری که بسیار راحت خوانده می‌شود، در اختیار سرپرستان بیمار قرار می‌گیرد و اگر دما از حد تعیین شده توسط آنها بالاتر یا پایین‌تر بیاید، هشداری از سوی نرم افزار برایشان ارسال خواهد شد. از قابلیت‌های این گجت هوشمند پوشیدنی این است که میتواند دمای بدن چند فرد را به طور همزمان کنترل کند تا مثلا در زمانی که تمام کودکان بیمار هستند، نظارت بر دمای بدن آنها توسط والدین به راحتی و با اتصال یک برچسب بر روی بدن هرکدام از آنها انجام شود.

البته لازم است بدانید که استفاده از برچسب TempTraq در مدت محدودی امکان‌پذیر است و دو مدل آن با مدت زمان ۴۸ ساعت با قیمت ۲۵ دلار برای مصارف خانگی و مدت زمان ۷۲ ساعت برای بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی تولید خواهند شد. همچنین قابلیت ارسال اطلاعات از طریق اینترنت و به هر نقطه از جهان نیز از طریق مدل جدید این محصولات امکان‌پذیر خواهد بود.

برچسب TempTraq از پلتفرم ابری گوگل (Google Cloud) نیز پشتیبانی می‌کند تا علاوه بر ارسال اطلاعات از طریق بلوتوث و در رنج مکانی پشتیبانی شده، افرادی که توسط نرم افزار تایید شده اند نیز می‌توانند در هر نقطه‌ای از جهان به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. گفتنی است که سلامت و کارایی این محصولات توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده‌ی آمریکا (FDA) کاملا تایید شده است و می‌توانید بدون نگرانی از آنها استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*