نسل جدید ساعت جوهر الکترونیک سونی ضخامتی به‌اندازه یک کاغذ دارد!

با وجودی که سازندگان ساعت همواره به فکر پیشرفت کارایی و عملکرد محصولاتشان بودند، اما این کالاها همیشه و در نگاه اول یک وسیله تجملاتی به‌حساب می‌آمدند. ساعت جوهر الکترونیک سونی (Sony E Ink Watch) که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شد، از همین دست کالاهاست.

نسل اول ساعت جوهر الکترونیک سونی چگونه بود؟

سونی در حال حاضر محصولی مشابه را به نام ساعت FES Watch U در فروشگاه‌های ژاپن به فروش می‌رساند که در نمایشگاه IFA 2016 معرفی شده بود و در گجت نیوز نیز مفصل به آن پرداختیم. این ساعت تنها در رنگ‌های مشکی و سفید موجود است و با قیمتی معادل 250 دلار به‌طور انحصاری در زادگاه شرکت سازنده‌اش به فروش می‌رسد.

ساعت جوهر الکترونیک سونی (3)

نسل اول ساعت جوهر الکترونیک سونی

اما سونی در تیرماه امسال نسل دوم این محصول را معرفی و در نمایشگاه CES 2017 از آن رونمایی کرد. مدل جدید ساعت جوهر الکترونیک سونی تفاوت‌هایی با نسخه اول دارد؛ این گجت لوکس دارای رنگ‌بندی متنوع‌تر و ضخامت کمتری است به‌طوری که به زحمت بر روی مچ دست احساس می‌شود.

ساعت جوهر الکترونیک سونی (1)

هنوز تاریخ تولید انبوه و عرضه این کالا مشخص نیست اما با توجه به انحصاری بودن مدل قبلی، اگر به خرید نسل جدید ساعت جوهر الکترونیک سونی FES علاقه‌مندید، احتمالا باید سفری به ژاپن داشته باشید!

ساعت جوهر الکترونیک سونی (1)

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*