اسپیکر ماژولار AiFi

با اسپیکر ماژولار AiFi در هر مکانی یک دیوار صوتی قدرتمند برپا کنید

در هر جشن، مهمانی و یا هر برنامه‌ای که تعداد زیادی از افراد تحت یک برنامه خاص گرد هم آمده‌اند، بخش عظیمی از کار بر عهده اسپیکرهای بزرگ است. مخصوصا در جشن‌ها همه افراد ترجیح می‌دهند به آن‌ها نزدیک بوده و مخصوصا کنترل محتوای پخش شده را در دست داشته باشند. اگر پخش‌کننده‌های صدا در چنین مراسمی به مشکل برخورد کنند، لذت برنامه به کلی از بین خواهد رفت. با توجه به اهمیت همین موضوع، در نمایشگاه CES 2017 شاهد معرفی محصولاتی جدید، قدرتمند و هوشمند در حوزه سیستم‌های صوتی هستیم. اسپیکر ماژولار AiFi را باید جزو متفاوت‌ترین محصولات در این زمینه دانست.

با توجه به اندازه بزرگ و وزن بالای این سیستم‌های صوتی، کاربر مجبور است تا مراسم خود را در هر خانه و مخصوصا اتاقی که آن‌ها قرار دارند برگزار کند، چرا که حمل و نقلشان به شدت مشکل است. از نظر کمپانی سوئدی AiFi ، اسپیکرها فارغ از اندازه و حجم خود، باید قابل حمل باشند و با توجه به همین تفکر، دست به طراحی و ساخت محصولی جدید زده است. اسپیکر ماژولار AiFi با نام A-i شناخته شده و نه تنها می‌تواند به تنهایی یک مهمانی را به بهترین شب ممکن برای حاضرین تبدیل کند، بلکه قادر است تا با اتصال به دیگر اسپیکرهای ماژولار AiFi، به کیفیت و حجم صدای تولیدی در محل بیافزاید. این محصول اکنون راهی بازار آمریکا بوده و به زودی در این کشور قابل خرید خواهد بود. در ادامه به ذکر ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم:

اسپیکر ماژولار AiFi

  • می‌توان از طریق اتصال بدون سیم بلوتوث به اسپیکر ماژولار AiFi متصل شد و یا از دیگر پورت‌های جانبی و پورت‌های صوتی در نظر گرفته شده برای آن استفاده کرد.
  • اندازه آن‌ 7 در 2 در 2 اینچ در نظر گرفته شده و از آلومینیوم و همچنین استیل ساخته شده‌ است.
  • اسپیکر ماژولار AiFi در برابر آب مقاوت است.
  • یک کنترل لمسی در قسمت پشتی آن به منظور تنظیم صدا، تغییر رنگ نور و همچنین اتصال دستگاه از طریق بلوتوث به دیگر دستگاه‌های هوشمند دیده می‌شود.
  • اپلیکیشن موبایلی نیز به منظور کنترل اسپیکر ماژولار AiFi در نظر گرفته شده است.
  • سازنده اعلام کرده هیچ محدودیتی برای اتصال این اسپیکرها به یکدیگر وجود نداشته و کاربر می‌توان هر تعداد از آن‌ها را به یکدیگر متصل کند.
  • هر اسپیکر ماژولار AiFi برابر 299 دلار قیمت دارد.

برای تشکیل سیستم صوتی با اسپیکر ماژولار AiFi ، هزینه بالایی را متحمل می‌شوید

حتی گوش دادن به موسیقی از طریق یکی از اسپیکرهای AiFi تجربه‌ای فوق‌العاده را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. با در نظر گرفتن این موضوع و کنار گذاشتن قیمت نجومی جمع‌آوری چند عدد از آن‌ها در کنار یکدیگر، کیفیت و حجم صدای نهایی غوغایی خواهد بود. از نظر سازنده اسپیکر ماژولار AiFi منحصرا بهترین گزینه برای مهمانی‌ها است، چرا که هر یک از دوستان می‌تواند اسپیکر خود را به همراه آورده و با تجمیع آن‌ها، یک سیستم صوتی قدرتمند را برای مراسم بدون در نظر گرفتن مکان و زمان آن ترتیب داد. در حالت عادی و پیش‌فرض، اولین سیستم تنظیم شده، کنترل را در اختیار خواهد داشت، اما می‌توان این کنترل را به دیگر افرادی که اسپیکر خود را به همراه آورده‌اند منتقل کرد. مطمئنا هر کدام از این افراد، اپلیکیشن موبایل را پیش‌تر به این منظور نصب کرده‌اند.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*