دوربین های Arlo Baby

کنترل آسانتر نوزدان با دوربین های Arlo Baby

کمپانی نت گیر (Netgear) که کاربران، آن را با عرضه انواع دوربین‌های مداربسته مخصوص خانه‌ها می‌شناسند، با معرفی دوربین های Arlo Baby در نمایشگاه CES 2017 تلاش کرده تا کار مراقبت از کودکان را آسانتر از همیشه کند.

مجموعه دوربین های Arlo Baby با هدف کنترل کودکان و اطلاع از وضعیت آنها، در طرح‌های مختلفی همچون گربه، سگ و خرگوش تولید شده‌اند تا چهره نه‌چندان زیبای آنها موجب وحشت کودکان نشود. قیمتی که سازندگان برای هر کدام از این دوربین ها در نظر گرفته‌اند 19.99 دلار است که به‌نظر خرید مجموعه کامل آن و چندین دوربین با شکل انواع حیوانات، جذاب خواهد بود.

دوربین های Arlo Baby

البته وظیفه دوربین های Arlo Baby تنها به تماشای کودکان محدود نبوده و در صورت تحرک نوزادان یا ایجاد هر صدایی توسط آنها، پیغامی به صورت خودکار برای والدین ارسال می‌شود. در همین زمان، والدین می‌توانند با باز کردن اپلیکیشن “Arlo”، از وضعیت کودک خود به صورت زنده باخبر شده و یا در صورت تمایل، ویدیوهای ضبط‌شده از دقایق قبلی را تماشا کنند. به‌علاوه این دوربین‌ها به یک اسپیکر داخلی نیز مجهز شده‌اند که به واسطه آن، امکان صحبت والدین با نوازد یا لالایی خواندن برای آن نیز وجود دارد.

اگرچه ایده طراحی دوربین های Arlo Baby جذاب است، اما این دوربین ها نیز ایرادهای خاص خود را دارند که از جمله آنها می‌توانیم به مصرف بالای باتری اشاره کنیم. والدین برای تماشای کودک خود یا ارتباط صوتی با آن، به گوشی هوشمند و اپلیکیشن مربوطه آن نیاز دارند. در این صورت، هر چه قدر که بیشتر مشغول تماشای کودک خود شوید، باتری بیشتری مصرف می‌شود. سازندگان به‌منظور حل این مشکل، در صورت تمایل، تبلتی مخصوص را نیز در اختیار کاربران قرار خواهند داد که فقط اپلیکیشن Arlo Baby روی آن نصب شده است. با این‌حال، استفاده از چنین دوربین هایی برای بررسی مداوم وضعیت نوزاد پیشنهاد نمی‌شود.

دوربین های Arlo Baby

بسیاری از کاربران نگران امنیت دوربین های Arlo Baby هستند

موضوع دیگری که شاید بسیاری از کاربران نگران آن باشند، امنیت این دوربین ها است. از آنجایی که دوربین های Arlo Baby در بخش داخلی خانه قرار گرفته و این روزها نیز داستان‌های نگران‌کننده‌ای از راه‌های نفوذ هکرها و کنترل سیستم‌های مختلف به گوش می‌خورد، امنیت این محصولات نیز باید به اندازه کافی بالا باشد. مدیر تولید شرکت نت گیر، آقای تو نگوین (Tu Nguyen) در این رابطه اعلام کرده که سیستم ارسال اطلاعات و رمزگذاری این دوربین ها، همانند سیستم‌های بانکی و ارسال فایل‌ها به شبکه ابری است.

این دوربین قرار است از ماه آوریل (فروردین سال آینده) و با قیمت 249.99 دلار به فروش برسد. همچنین نسخه دیگری از این دوربین ها همراه با یک تبلت مخصوص، 349.99 دلار قیمت خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*