یخچال هوشمند ال جی Instaview با پلتفرم WebOS در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد

یخچال هوشمند ال جی Instaview با درب Door in Door و پلتفرم WebOS در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. این یخچال از امکانات منحصربه‌فردی مانند نمایشگر لمسی 29 اینچی بهره می‌برد  و مشتریان می‌توانند به راحتی از قابلیت‌های پرشمار آن استفاده کنند. در ادامه، متن بیانیه‌ی مطبوعاتی شرکت ال جی را در مورد این محصول مطالعه خواهید کرد.

در این یخچال، امکاناتی منحصر به فرد و راحت گنجانده شده است که Amazon Alexa ارائه کرده و با پلتفرم webOS ال ‌جی نیرو می‌گیرد. یخچال هوشمند ال جی Instaview مجهز به نمایشگر لمسی 29 اینچی است که با دو ضربه‌ی آرام فورا شفاف می‌شود. اکنون با webOS ال‌جی، مشتریان می‌توانند مجموعه‌ای از امکانات و برنامه‌های کاربردی مانند آرشیو دستورهای طبخ غذا از Food Channel را کشف کنند و هر روز از آن‌ها برای تهیه‌ی غذاهای گوناگون راهنمایی بگیرند.

یخچال هوشمند ال جی Instaview

عملکرد سرویس صوتی الکسای آمازون در یخچال هوشمند ال جی Instaview

سرویس صوتی الکسای آمازون امکان دسترسی به دستیار شخصی هوشمند را به کاربران ارائه می‌دهد. این سرویس می‌تواند در میان دستور طبخ غذاها جست‌وجو کند، موسیقی پخش کند، از Amazon.com بهترین و مطلوب‌ترین سفارشات را بگیرد، آیتم‌ها را به فهرست خرید اضافه کند و خیلی کارهای دیگر را نیز انجام دهد. الکسا بیش از ۶ هزار مهارت دارد و می‌تواند خانه‌ی هوشمند شما و تایمر آشپزخانه را کنترل کند، تاکسی بگیرد و وضعیت آب و هوا را چک کند. الکسا همه‌ی این کارها را بدون دخالت دست و تنها با صدای شما کنترل خواهد کرد. با الکسا، کارهای روتین در آشپزخانه مانند پخت و پز یا برنامه‌ریزی برای تمام طول روزتان به یک تجربه‌ی پویا و سرگرم‌کننده تبدیل می‌شود.

یخچال هوشمند ال جی Instaview

علاوه بر سرویس‌هایی که آمازون ارائه می‌دهد، یخچال هوشمند ال جی Instaview ، درب Door-in-Door و امکانات زیادی در جهت آسایش مشتریان دارد. منوی تگ هوشمند (برچسب) به کاربران امکان می‌دهد تا استیکر و برچسب اضافه کنند و نشان دهند چه مواد غذایی در دسترس بوده و تاریخ انقضای آنها چه زمانی است. اعضای خانواده می‌توانند یادداشت برای همدیگر بگذارند و فهرست انجام کارهای خود را روی نمایشگر لمسی یخچال قرار دهند. دوربین ۲ مگاپیکسل با زاویه فوق عریض و پانوراما در داخل یخچال از زوایای مختلف داخل یخچال عکس می‌گیرد و به صورت بی‌سیم به هر تلفن هوشمندی ارسال می‌کند. این قابلیت برای کسانی که به خرید می‌روند و فراموش می‌کنند فهرست اقلام مورد نیاز را یادداشت کنند یک ویژگی ضروری و الزامی است.

یخچال هوشمند ال جی Instaview

سونگ دائه هیون (Song Dae-Hyun)، مدیر بخش لوازم خانگی و تهویه هوای ال‌جی در مورد این محصول اظهار کرد:

از طریق همکاری با آمازون، ما قادر به ارتقای قابلیت‌های یخچال هوشمند شدیم تا بتوانیم برای کاربران، تجربه‌ی غذاخوردن و آشپزی لذت‌بخش را فراهم کنیم. یخچال هوشمند ال جی Instaview با درب Door-in-Door نهایت لذت از محیط آشپزخانه را برای کاربران بیش از پیش فراهم می کند.

مایک جرج (Mike George)، نایب رییس الکسای آمازون نیز می گوید:

آشپزخانه مکانی است که خانواده‌ها بیشترین زمان خود را در آن سپری می کنند. اینک کاربران تنها با استفاده از صدای خود و سرویس صوتی الکسا، راحتی بیشتری را تجربه می‌کنند. همکاری  با شرکت خلاق ال جی در زمینه‌ی لوازم خانگی برای ارائه دادن یخچال InstaView با سرویس صوتی الکسا به کاربران، باعث افتخار شرکت آمازون است.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*