پتنت های جدید گوشی تاشو

پتنت های جدید گوشی تاشو سامسونگ امکان معرفی این محصول را تقویت کرد

پتنت های جدید گوشی تاشو سامسونگ امکان معرفی گوشی های تاشو در آینده را تقویت و علاقه‌مندان این برند را امیدوار کرده تا از این به بعد ساخت آنها را تنها در حد یک طرح آزمایشگاهی تصور نکنند و منتظر ورودشان به بازار در آینده‌ای نزدیک باشند.

معرفی پتنت های جدید گوشی توسط سامسونگ که در سه ورژن و طی هفته اخیر صورت گرفت بیانگر این مهم است که این غول کره‌ای عزم خود را برای ساخت گوشی های تاشو جزم کرده و این محصول می‌تواند سورپرایز این شرکت در آینده‌ای نزدیک باشد.

پتنت های جدید گوشی تاشو و طراحی‌های جدید گلکسی

پتنت نخست نمایانگر یک طراحی از گوشی تاشو است که امکان تاشوندگی بین دو صفحه نمایش را از طریق یک لولا نشان می‌دهد. لولا به دیوایس این امکان را می‌دهد تا خم‌پذیر و منعطف باشد. این همان لولایی است که در نمونه اولیه گوشی های تاشو سامسونگ شاهد آن بودیم و به نظر می‌رسد این شرکت قصد ندارد از این طرح لولایی فاصله بگیرد.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد برای گوشی تاشو خود از نوعی شیشه با دوام استفاده کند و به‌کارگیری گوریلا گلاس در این محصول منتفی است. با چنین شیشه‌ای برای صفحه نمایش می‌توان نتیجه گرفت که گوشی تاشو در صورت تولید از تاشوندگی شیشه استفاده نخواهد کرد، بلکه این خود دیوایس است که تا می‌شود.

دو پتنت دیگر سامسونگ بیان‌گر ویژگی‌هایی از دیزاین گوشی‌های گلکسی هستند. احتمال می‌رود این طرح‌ها متعلق به گلکسی‌های مدل اس باشند. در واقع پتنت دوم نمایانگر گوشی‌هایی با لبه‌های خمیده از روبه‌رو است؛ مانند آنچه در گلکسی اس 7 اج مشاهده می‌شود. اما این گوشی از زاویه پشت شباهت بسیاری به گلکسی اس 5 نئو دارد؛ با یک اسپیکر که می‌توان آن را یادبودی از اسپیکرهای گلکسی اس 5 و طرح‌های بلندگوی گلکسی نوت 4 دانست. پتنت آخر نیز نمایش‌دهنده طرحی شبیه به گلکسی نوت 4 و نوت اج است که از هر دو لبه خمیده است.

شباهت پتنت دوم به گلکسی اس 7 اج و اس 5 نئو و نیز شباهت پتنت آخر به گلکسی نوت 4 بیان‌گر آن است که سامسونگ گرایش به سمت تولید گوشی‌های ارزان‌قیمت دارد.

از سوی دیگر شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد از دکمه‌های هوم در گوشی‌های خود فاصله بگیرد و به سمت دکمه‌های هوم مجازی در گلکسی اس 8 تغییر مسیر دهد. همچنین احتمال دارد این شرکت قصد داشته باشد خود را از شر جک هدفون نیز خلاص کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*