هنوز هم احتمال رونمایی از گلکسی اس 8 در MWC 2017 وجود دارد

در حال حاضر با احترام به پرچمداران برندهای اچ تی سی، ال جی، هواوی و حتی نوکیا، نگاه بیشتر علاقه‌مندان دنیای اسمارت فون های اندرویدی به رونمایی از نسل بعدی پرچمداران سری اس سامسونگ دوخته شده است و همه می‌خواهند بدانند که بالاخره چه زمانی از گلکسی اس 8 (Galaxy S8) رونمایی خواهد شد.

تا مدت‌ها تصور می‌شد که سامسونگ تاریخ رونمایی اسمارت فون پرچمدار خود را در روزهای برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) در بارسلون اسپانیا قرار داده است. اما هفته‌ی گذشته گزارشی در این باره منتشر شد و به نقل از منابع ناشناس داخل این کمپانی کره‌ای، اعلام شد که سامسونگ قصد دارد رویداد ویژه‌ای برای معرفی گوشی های جدید خود برگزار کند و این اتفاق در روز هجدهم ماه آوریل ۲۰۱۷ (بیست و نهم فروردین ماه ۱۳۹۶) رخ خواهد داد.

دلیل این جابه‌جایی در تاریخ عرضه‌ی گلکسی اس 8 هم این بوده است که گویا سامسونگ قصد داشته فرصت بیشتری را به مهندسان و کارشناسانش بدهد تا از لحاظ ایمنی و طراحی، تمام آزمایش‌های کنترل کیفیت لازم را به دقت انجام دهند و اتفاقات تلخ گلکسی نوت ۷، یک بار دیگر هم برای پرچمداران گلکسی‌های این کمپانی رخ ندهد.

با این که تاریخ هجدهم آوریل تقریبا از سوی اکثر منابع نزدیک به سامسونگ تایید شده است، اما گویا باز هم تصمیمات جدیدی در این باره گرفته شده و سامسونگ تصمیم گرفته است که چند واحد از گوشی های گلکسی اس 8 خود را به کنگره‌ی جهانی موبایل نیز بیاورد. به نظر کمپانی کره‌ای متقاعد شده است که تولید (حداقل چند نمونه‌ی برای نمایش) این محصول تا ماه فوریه آماده می‌شود و به همین دلیل رویداد امسال در بارسلون می‌تواند میزبان این پرچمدار اندرویدی کره‌ای باشد.

رونمایی از گلکسی اس 8 در کنگره‌ی جهانی موبایل و عرضه در بهار ۲۰۱۷

البته طبق اعلام خبرگزاری The Investor که این گزارش را منتشر کرده است، تنها معرفی و نمایش و اس ۸ در این رویداد انجام خواهد شد و فروش و عرضه‌ی این اسمارت فون، برای همان اواسط ماه آوریل برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر با این که تاریخ عرضه‌ی گلکسی اس 8 مدام جابه‌جا شده و نوعی ابهام در تصمیم‌گیری مدیران سامسونگ برای این موضوع احساس می‌شود، اما کمپانی کره‌ای هنوز هم اهداف بلند‌پروازانه‌ای برای نسل جدید کهکشانی‌های سری اس خود دارد.

گویا سامسونگ اعتماد کاملی به فروش بالای گلکسی اس 8 دارد و قرار است میزان ۱۰ میلیون واحد از این گوشی برای فاز اول فروش بعد از عرضه آماده شود. سامسونگ این موضوع را به تامین‌کنندگان قطعات سخت افزاری خود نیز اعلام کرده است و بعد از تحویل سری اول قطعات در اوایل ماه فوریه به خطوط تولید این کمپانی کره‌ای، افزایش تولید سری اس ۸ در ماه مارس آغاز خواهد شد.

به هر حال با توجه به انفجارهای آبروبر نوت ۷ و گزارش‌‌های ضد و نقیضی که از مشکل باتری و آتش‌سوزی گوشی‌های سری گلکسی اس ۶ و اس ۷ این کمپانی منتشر می‌شود، گلکسی اس 8 به امید اصلی سامسونگ برای بازگرداندن اعتبار خدشه‌دار شده‌ی خود در جهان بدل خواهد شد و موفقیت این محصول می‌تواند آینده‌ی اقتصادی بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس را تا حدود زیادی از خطر و حتی نابودی کامل نجات دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*