اچ پی از الترابوک جديد SpectreXT تاچ اسمارت رونمايي کرد

الترابوک جدید ویندوز ۸ شرکت HP معرفی شد. الترابوکی با نام جدید HP SpectreXT TouchSmart، دستگاهی که دارای صفحه نمایش لمسی می باشد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی IPS LCD مولتی تاچ و Full HD است. HP SpectreXT دستگاهی بسیار قابل حمل می باشد، ضخامت آن ۱۷.۹ میلیمتر و وزن آن حدود ۲.۱۶ کیلوگرم است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ از نوع IPS است و علاوه بر دقت در نمایش رنگ‌ها، زاویه دید فوق‌العاده‌ای نیز دارد. برروی کل صفحه نمایش یک لایه‌ شیشه‌ای کشیده شده است که اثر انگشت نیز برروی آن باقی می‌ماند.
بدنه آلومینومی Spectre XT TochSmart جلوه خاصی را به آن داده است. این لپ‌تاپ لمسی حدود ۱۷.۹ میلی‌متر ضخامت و ۲.۱ کیلوگرم وزن دارد. سری تاچ‌اسمارت اچ‌پی از پورت Thunderbolt نیز بهره می‌برد. اگر به خاطر داشته باشید زمانی که اینتل تاندربولت را معرفی کرد اچ‌پی رسما اعلام کرد که از آن پشتیبانی نمی‌کند و USB 3.0 را ترجیح می‌دهد. حال این اولین محصول HP است که دارای پورت پرسرعت Thunderbolt است.
رزولوشن صفحه نمایش ۱۵.۴ اینچی Spectre XT Touchsmart برابر 1,920 در 1,080 پیکسل یا Full HD است.

Spectre XT Touchsmart علاوه بر پورت Thunderbolt دارای USB 3.0 و HDMI نیز می‌باشد. پردازنده اصلی این لپ‌تاپ از خانواده Ivy Bridge اینتل بوده و از دو حافظه ذخیره سازی HDD و SSD در کنار هم بهره خواهد برد. ترکیب این دو نوع حافظه ظرفیت بالا و سرعت را به همراه خواهد داشت.

 به همراه این نوت‌بوک مجموعه نرم‌افزاری Adobe Photoshop Elements و Adobe Premiere Elements نیز بصورت مجانی ارائه می‌شود. Spectre XT Touchsmart اواخر سال میلادی ۲۰۱۲ و با حداقل قیمت ۱٫۳۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.


منبع : slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*