قاب گوشی آیفون 8 از فولاد ضد زنگ است؛ بازگشت اپل به نسل پنج آیفون

قاب گوشی آیفون 8 از جنس فولاد ضد زنگ است؛ بازگشت اپل به نسل پنجم آیفون

در حالی که زمان زیادی به شهریورماه و رونمایی از پرچمدار سال 2017 شرکت اپل ، یعنی آیفون 8 (iPhone 8) مانده است، اما شایعات دست از سر این گوشی برنمی‌دارد. طبق تازه‌ترین شنیده‌ها، قرار است کمپانی آمریکایی اپل قاب گوشی آیفون 8 را از جنس فولاد ضد زنگ بسازد!

بر اساس اخبار منتشر شده در وب‌سایت تایوانی DigiTime و به نقل از یک منبع ناشناس، اهالی کوپرتونو همکاری خود با شرکت قطعه‎سازی فاکس کان (Foxconn) را پایان داده و با شرکت آمریکایی Jabil جهت تولید قاب گوشی آیفون 8 به توافق رسیده‌اند. این قاب‌ها از جنس فولاد ضد زنگ (stainless steel) بوده و در همه مدل‌های گوشی آیفون 8 استفاده خواهند شد.

قاب گوشی آیفون 8 از جنس آیفون 4s است

جالب است بدانید آخرین بار که اپل از فولاد ضد زنگ در محصولاتش استفاده کرد، به نسل پنجم آیفون ، یعنی آیفون 4 اس (iPhone 4s) بازمی‌گردد و پس از آن، پرچمداران بعدی خود را با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم -به علت سبکی و خوش‌ساخت بودن- تولید و روانه بازار کرد. حال علی‌رغم اخبار منتشرشده مبنی بر تولید نسل بعدی آیفون با بدنه‌ای تمام‌شیشه‌ای، و نیز شنیده‌هایی در خصوص تولید قاب آیفون 8 با ترکیبی از شیشه در سطوح عقب و جلو، و لبه‌های آلومینیومی ساخته‌شده توسط شرکت فاکس کان، گویا اپل به استفاده از فولاد زنگ نزن در بدنه پرچمدار بعدی خود روی خواهد آورد.

انتظار می‌رود آیفون بعدی اپل در 3 مدل با اندازه‌های مختلف تولید شود؛ یکی از این مدل‌ها مجهز به صفحه نمایش OLED بوده و در دو مدل دیگر از پانل استاندارد LCD استفاده شود. قابلیت شارژ سریع نیز یکی از کمبودهای آیفون هاست و قرار است به نسل بعدی اضافه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. همیشه دوست داشتم اپل همون 5اس رو بزنه ولی بزرگتر.مثلا پنج اینچ یا پنج ودو اینچ…ظاهرش وخیلی دوست داشتم

  2. زارت همه سازندگان گوشی ها دارن پیشرفت میکنن اونوقت اپل داره پسرفت میکنه فکر کنم بجای دنده جلو زده دنده عقب. خخخ.میتونست از سرامیک استفاده کنه.

    • البته اپل در گوشی آیفون 8 از روش آهنگری به جای ریخته‌گری استفاده می‌کنه که به مرغوبیت و کیفیت بسیار بالاتر گوشی منجر میشه. باید صبر کرد و از نزدیک دید.