توشيبا با اولترابوک کشويي U925T در IFA ظاهر شد

با ورود ویندوز ۸، تعداد بسیار زیادی از لپ تاپ های ویندوز ۸ وارد بازار خواهند شد. یکی از این دستگاه ها Toshiba U925T می باشد که دارای طراحی بسیار زیبایی با صفحه کلیدی جدانشدنی است. یک صفحه کلید اسلایدی که با جابجایی آن دستگاه از یک نوت بوک یا الترابوک به یک تبلت کامل ویندوز ۸ تبدیل می شود.

وزن U925T بسیار کم است و کمی بیشتر از ۳ پوند یا ۱۴۰۰ گرم وزن دارد. ضخامت آن هم حدود ۲ سانتی متر است. صفحه کلید دارای نور پس زمینه است. خنک‌کاری و کیفیت سخت‌افزار استفاده شده خیلی خوب است به طوری‌ که سروصدای بسیار کمی دارد.

دو دوربین در این اولترابوک دیده می‌شود. دوربین اول همان کاربرد وبکم را دارد و در سمت جلو نصب شده و دوربین دوم که رزولوشن آن مشخص نیست، در کنار یک LED به عنوان فلش قرار گرفته است.
دو پورت USB 3.0، خروجی HDMI، خروجی هدفون، کلید کنترل صدا، قفلی برای چرخش صفحه نمایش و یک پردازنده‌ی عالی در این اولترابوک به کار رفته است. یکی از Core i5های نسل سوم اینتل با کارت گرافیک مجتمع HD 4000 اینتل مسئول پردازش است. فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و از نوع SSD است.
تکنولوژی صفحه نمایش بی‌سیم اینتل (Intel Wireless Display Technology) هم در این اولترابوک به کار رفته است. توشیبا یک نرم‌افزار برای ساده‌تر کردن کار با ویندوز ۸ آماده کرده که نام آن Desktop Assist است.

صفحه نمایش قطری برابر با ۱۲٫۵ اینچ دارد و نرم‌افزارهای خاص توشیبا مثل Toshiba Central، Book Place و Toshiba App Place نیز روی اولترابوک نصب شده است و می‌توان از واسط لمسی ویندوز ۸ آنها را اجرا نمود.
قیمت این اولترابوک کمی بیشتر از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود و احتمالاً اواخر اکتبر روانه‌ی بازار می‌شود.


منبع : ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*