آمار جدیدی از برنامه فراخوان گوشی گلکسی نوت 7 منتشر شد

آمار جدیدی از برنامه فراخوان گوشی گلکسی نوت 7 منتشر شد؛ چه تعداد گوشی بازگردانده شده‌ است؟

پس از گذشت حدود 5 ماه از برنامه فراخوان گوشی گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) به نظر می‌رسد این فبلت تقریبا از دسترس عموم خارج شده باشد. این خبر پس از دیدن آماری تازه از تعداد گجت‌های نوت 7 بازگردانده شده، توسط سامسونگ اعلام شد.

برنامه فراخوان گوشی گلکسی نوت 7 تا چه حد موفق بود؟

بر اساس گزارش این کمپانی کره‌ای، تاکنون بیش از 96 درصد دستگاه‌های معیوب پس از برنامه فراخوان گوشی گلکسی نوت 7 پس داده شده‌اند. در همین راستا، وزارت حمل و نقل آمریکا نیز تصمیم گرفت تا اطلاعیه قبلی خود مبنی بر خطرات ناشی از آتش‌سوزی این فبلت در پروازهای ایالات متحده را لغو کند. اواخر مهرماه امسال، این وزارتخانه طی اعلامیه‌ای، به‌همراه داشتن گوشی گلکسی نوت 7 در کلیه پروازهای ورودی و خروجی ایالات متحده، به دلیل خطرات ناشی از انفجار و آتش‌گرفتن آن را ممنوع اعلام کرده بود.

پیش از عرضه به‌روزرسانی نرم افزار این دیوایس اندرویدی در آذرماه و عدم امکان شارژ گوشی پس از انجام این آپدیت، 85 درصد مردم در برنامه فراخوان گوشی گلکسی نوت 7 شرکت کرده و دستگاه خود را پس داده بودند. حال با آمار 96 درصدی منتشرشده توسط سامسونگ، می‌بینیم تصمیم این کمپانی مبنی بر عرضه به‌روزرسانی توانست با موفقیت عمل کرده و به پیشبرد اهداف شرکت بیانجامد.

انتظار می‌رود نتایج تحقیقات و علت اصلی اتفاقات رخ‌داده برای پرچمدار ناکام سامسونگ، در اواخر همین ماه از سوی غول کره‌ای دنیای تکنولوژی اعلام شود. همچنین به‌نظر می‌رسد علاقه‌مندان به برند نوت در نیمه دوم سال 2017 میلادی شاهد نسل بعدی این محصولات باشند.

سرنوشت 4 درصد گوشی های باقی‌مانده در دست کاربران مشخص نیست. به هر حال، امیدواریم حادثه جدید دیگری در ماه‌ها و حتی سال‌های پیش رو بر اثر انفجار یک گلکسی نوت 7 (یا هر گوشی دیگری) در سرتاسر جهان نشنویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*