گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دارای دکمه هوم فیزیکی نخواهند بود

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دارای دکمه هوم فیزیکی نخواهند بود

رفته رفته به بازه‌ی زمانی احتمالی برای رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ نزدیک می‌شویم و حالا طبق گزارش جدیدی که از سوی منابع خبری کره‌ی جنوبی منتشر شده است، گویا مدیریت این کمپانی بر روی طراحی و مشخصات سخت افزاری گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و اس 8 پلاس به مرحله‌ی رضایت نهایی رسیده است.

یکی از مهمترین نکاتی که در این گزارش جدید به آن پرداخته شده، این است که هیچ‌کدام از مدل های گلکسی‌های سری اس ۸ سامسونگ از دکمه هوم برخوردار نخواهند بود و سنسور اثر انگشت به جای این دکمه، به قسمت پشتی و به نزدیکی دوربین منتقل خواهد شد. این موضوع باعث می‌شود که نسل هشتم به اولین محصولات از گلکسی های سری اس تبدیل شوند که بدون دکمه‌ی هوم فیزیکی تولید شده‌اند. اگر خاطرتان باشد، چندی پیش نیز تصویری از گلکسی اس 8 در رنگ طلایی منتشر شده بود که دکمه‌ی هوم سخت افزاری بر روی آن طرح نیز وجود نداشت؛ این تصویر را در زیر مشاهده می‌کنید:

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دارای دکمه هوم فیزیکی نخواهند بود

کدام مدل از گلکسی اس 8 به دوربین دوگانه مجهز می‌شود؟

تا به الان تصور می‌کردیم که سامسونگ برای تولید تمام مدل‌های نسل جدید گوشی های هوشمند خود از ساختار دوربین دوگانه بهره خواهد برد، اما گویا مدیران این برند کره‌ای تصمیم دیگری دارند. به دلیل کاهش هزینه‌های تولید، سامسونگ تنها مدل پلاس از گلکسی اس 8 را به دوربین دارای لنزهای دوگانه مجهز خواهد کرد و مدل معمولی این گوشی، دارای همان دوربین‌های معمولی مدل‌های قبلی خواهد بود.

در ادامه‌ی این گزارش آمده است که مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی اس 8 به ترتیب از نمایشگرهایی ۵.۷ و ۶.۲ اینچی برخوردار خواهند بود و این همان چیزی است که تقریبا در اکثر گزارش‌های پیش از این نیز تایید شده بود.

همچنین جالب است بدانید که یک نمونه پروتوتایپ اولیه از این اسمارت فون‌ها ساخته شده و برای مدیر عامل و نایب رئیس این غول تکنولوژی کره‌ای ارسال شده است. احتمالا قرار است که در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) که اسفند ماه در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، از پرچمداران جدید سامسونگ رونمایی شود و عرضه‌ی عمومی نیز احتمالا یک ماه پس از آن آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*