دوربین سلفی گلکسی اس 8 به تکنولوژی فوکوس خودکار جدیدی مجهز می‌شود

دوربین سلفی گلکسی اس 8 به تکنولوژی فوکوس خودکار جدیدی مجهز می‌شود

طبق گزارش جدیدی که از سوی منابع خبری کره‌ی جنوبی منتشر شده است، گویا افزایش کیفیت و قابلیت های دوربین جلوی نسخه‌های ۲۰۱۷ سری گلکسی A از سوی سامسونگ اتفاقی نبوده است و این بهبودها قرار است که در نهایت منجر به افزایش کیفیت و تعبیه‌ی ویژگی‌های جدید برای دوربین سلفی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) این کمپانی شوند.

سامسونگ سال گذشته و با معرفی سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel برای دوربین‌های پشتی، آنها را به سطح جدیدی ارتقا دهد. حالا به نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۷، تمرکز این برند کره‌ای بر روی دوربین های سلفی خواهد بود و سامسونگ میخواهد این موضوع را برای تمام محصولات تولید خود به انجام برساند. در همین راستا ورژن ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A5، A3 و A7 به ترتیب به دوربین های سلفی ۸، ۱۶ و ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند که تمام آنها از دوربین های ۵ مگاپیکسلی مدل‌های سال گذشته نظیر دوربین ۵ مگاپیکسلی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، تعداد پیکسل‌های بیشتری را در تصاویر به ثبت می‌رسانند.

تمام این‌ها عالی به نظر می‌رسند، اما سامسونگ برای دوربین سلفی گلکسی اس 8 حتی برنامه‌های جالب‌تری دارد و علاوه بر این که سنسور آن به ۸ مگاپیکسل ارتقا پیدا خواهد کرد، کمپانی کره‌ای قصد دارد از تکنولوژی فعال‌کننده‌ی فوکوس خودکار جدیدی بهره ببرد که به آنها اجازه می‌دهد از ماژول AF باریک‌تری برای تولید دوربین استفاده کنند.

دوربین سلفی گلکسی اس 8 به بهترین در نوع خود تبدیل می‌شود؟

دوربین سلفی گلکسی اس 8 به تکنولوژی فوکوس خودکار جدیدی مجهز می‌شود

حتی در پرچمداران دنیای اندروید و آی او اس نیز دوربین های سلفی معمولا به صورت ثابت تصاویر را ضبط می‌کنند و سازندگان تلفن های همراه هوشمند، تکنولوژی فوکوس خودکار را برای دوربین‌های اصلی محصولات خود رزرو می‌کنند. اما با توجه به گسترش نفوذ عکاسی سلفی و تبدیل شدن آن به یک سبک جدید در دنیای تصویربرداری، حالا این برند کره‌ای به این نتیجه رسیده است که ارتقای قابلیت های دوربین سلفی گلکسی اس 8 می‌تواند به مشوق مهمی برای جلب نظر خریداران آن تبدیل شود.

جالب است بدانید که این اولین بار نیست که درباره‌ی مجهز شدن دوربین جلوی پرچمدار جدید سامسونگ به فناوری فوکوس خودکار می‌شنویم و حالا تقریبا می‌توانیم از عملی شدن آن مطمئن باشیم. در ضمن گفته می‌شود که نسخه‌های ۲۰۱۷ سری گلکسی J نیز ارتقای قابل توجهی در بحث امکانات دوربین سلفی دریافت خواهند کرد تا سامسونگ با سبدی کامل به پذیرایی از علاقه‌مندان به این سبک از عکاسی بپردازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایییول داری سامی?