سامسونگ گلکسی سی 7 پرو

گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 پرو معرفی شد؛ رم 4 گیگابایتی همراه با چیپست اسنپدراگون 626

به تازگی اطلاعات تازه‌­ای از گوشی گلکسی سی 7 پرو (Samsung Galaxy C7 Pro) به بیرون درز پیدا کرده بود. البته این اطلاعات جزئی بود، اما به لطف شایعات ما می­دانستیم که این گوشی از یک نمایشگر 5.7 اینچی سوپر آمولد همراه با وضوح فول اچ دی بهره می­برد. علاوه بر این یک چیپست اسنپدراگون 626 همراه با 4 گیگابایت رم نیز در بخش اصلی این گوشی مشغول به کار خواهند بود. در انتها این شایعات تاکید می­کردند که دو دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی f/1.9 در دو پشت و جلوی این گوشی تعبیه شده است.

عرضه گوشی گلکسی سی 7 پرو سامسونگ در سه رنگ جذاب آبی قطبی، طلایی برگ افرا و رز صورتی

خوشبختانه این شایعات به حقیقت تبدیل شد و امروز سامسونگ رسما در بخش چینی وب سایت خود از گوشی گلکسی سی 7 پرو خود رونمایی کرد. این گوشی از حافظه داخلی 64 گیگابایتی (قابل ارتقا تا 256 گیگابایت به لطف اسلات کارت حافظه میکرو اس دی) برخوردار بوده و در رنگ­های آبی قطبی (Artic Blue)، طلایی برگ افرا (Maple Leaf Gold) و رز صورتی (Rose Pink) روانه بازار خواهد شد. علاوه بر این باید به یک باتری با ظرفیت 3300 میلی‌­آمپر ساعت، یک اسکنر اثر انگشت در زیر کلید فیزیکی هوم، اندروید 6.0.1 مارشمالو و رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ اشاره کرد.

قیمت احتمالی گوشی گلکسی سی 7 پرو سامسونگ

گفتنیست که نسل جدید گوشی گلکسی سی 7 (Samasung Galaxy C7) در ماه مه سال 2016 رونمایی شده بود، اما متاسفانه تنها مختص به کشور چین بود و به نظر می‌رسد این گوشی نیز از امروز به صورت جهانی پیش فروش خواهد شد. در حالی که گوشی گلکسی سی 7 پرو در بخش چینی شرکت سامسونگ قرار گرفته، ما نمی­دانیم که قیمت جهانی آن حدودا چقدر خواهد بود. برخی شایعات ادعا می­‌کنند که این گوشی با قیمت حدود 400 دلار به فروش خواهد رسید، اما متاسفانه سامسونگ تا بدین لحظه هیچ حرفی در خصوص قیمت گوشی جدید میان رده خود نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*