انتشار تصاویری از نسل جدید اکسپریا ایکس ای سونی؛ منتظر XA 2 یا Xperia XB ؟

انتشار تصاویری از نسل جدید اکسپریا ایکس ای سونی؛ منتظر XA 2 باشیم یا Xperia XB ؟

حدودا یک ماه پیش بود که رندرهایی سه بعدی از نسل جدید گوشی اکسپریا ایکس ای سونی (Xperia XA) لو رفت و برای اولین بار متوجه شدیم که سونی قصد دارد چنین تلفن همراه هوشمندی را بسازد. حالا باز هم نسل جدید این گوشی خبرساز شده است و در حالی که نمی‌دانیم این محصول اکسپریا ایکس ای ۲ نام خواهد داشت و یا اکسپریا ایکس بی، تصاویر دیگری از آن فاش شده است.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید عکس های جدیدی که نسل جدید اکسپریا ایکس ای سونی لو رفته‌اند، دارای رزولوشن پایینی هستند و این موضوع احتمالا به دلیل آن باشد که فرد افشا کننده‌ی آنها، تصاویر را از روی ویدیویی تبلیغاتی و یا تبلیغاتی متنی و پوسترهای رسمی ضبط کرده باشد. اولین تغییری که به چشم می‌آید، نبود یک دکمه‌ی هوم عریض است که این سرنخ را به ما می‌دهد که سنسور تشخیص اثر انگشت از داخل دکمه‌ی هوم خارج و به قسمت دیگری بر روی گوشی منتقل شده و یا به طور کامل حذف شده است.

پورت میکرو یو اس بی نیز جای خود را به یک پورت یو اس بی نوع سی داده است و البته نکته‌ی دیگری نیز که قابل تشخص است، عرضه‌ شدن نسل جدید اکسپریا ایکس ای سونی در حداقل سه رنگ قرمز، آبی و چیزی نزدیک به صورتی خواهد بود. در تصویر زیر می‌توانید این گزینه‌های رنگی جدید را به وضوح مشاهده کنید:

انتشار تصاویری از نسل جدید اکسپریا ایکس ای سونی؛ منتظر XA 2 یا Xperia XB ؟

نسل جدید اکسپریا ایکس ای سونی به بلندگوهای استریو مجهز خواهند شد؟

درست مانند آن چیزی که در رندرهای قبلی شاهدش بودیم، جای سنسورهای مجاورت سنج و سنسور تشخیص نور محیط با یکدیگر عوض شده و و نسبت به نسل اول گوشی اکسپریا ایکس ای، این دو سنسور به دو سمت مختلف بر روی بدنه منتقل شده‌اند. همچنین اگر با دقت به تصاویر نگاه کنید، متوجه خواهید شد که یک شکاف جدید نیز در قسمت پایینی نمایشگر قابل مشاهده است که احتمال می‌دهیم این موضوع به معنای بازگشت دوباره‌ی اسپیکرهای استریو به ساختار طراحی گوشی های سری ایکس ای سونی باشد.

در انتها لازم است این نکته ذکر شود که هیچ مدرکی مبنی بر واقعی بودن این تصاویر وجود ندارد و یا در صورت واقعی بودن، ممکن است که آنها متعلق به نسل جدید اکسپریا ایکس ای نباشند و تحت عنوان و نام دیگری روانه‌ی بازار شوند. به هر صورت در کنگره‌ی جهانی موبایل MWC ۲۰۱۷ شاهد اتفاقات هیجان‌انگیزی از سوی این برند ژاپنی خواهیم بود و احتمالا معرفی مدل‌های جدید سری ایکس ای نیز می‌تواند یکی از همین اتفاقات باشد.

انتشار تصاویری از نسل جدید اکسپریا ایکس ای سونی؛ منتظر XA 2 یا Xperia XB ؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*