فلیپ کاور سامسونگ

انتشار اطلاعات فلیپ کاور سامسونگ که به فناوری ای لینک مجهز است

در حالی که این روزها اغلب اخبار دسته گوشی‌های هوشمند منتشر شده در گجت نیوز مربوط به مشخصات، ظاهر و امکانات گلکسی اس 8 است، ساعاتی پیش اطلاعاتی در رابطه با نسل جدیدی از فلیپ کاور سامسونگ منتشر شد که به نظر می‌رسد به عنوان یکی از لوازم جانبی پرچمدار بعدی این شرکت به بازار عرضه شود.

بر کسی پوشیده نیست که هرچند برند و سخت افزار یک گوشی هوشمند در درجه اول تعیین کننده میزان فروش آن در بازار است، اما تولیدکنندگان سخت افزار هیچ‌گاه از سود بالای لوازم جانبی محصولات خود غافل نبوده‌اند. به عنوان مثال موتورولا ماژول‌های موتو مود را همراه با سری موتو زد 2016 به بازار عرضه کرده است، این در حالیست که به نظر می‌رسد سامسونگ نیز گلکسی اس 8 را همراه با فلیپ کاوری (Flip Cover) مجهز به فناوری جوهر الکترونیک یا همان E Ink به بازار عرضه خواهد کرد.

 فلیپ کاور سامسونگ

شیوه تعامل فلیپ کاور سامسونگ با گوشی گلکسی اس 8 هنوز مشخص نیست

نسل جدید فلیپ کاور سامسونگ به خوبی از صفحه نمایش گلکسی اس 8 در مقابل خش و آسیب محافظت می‌کند؛ علاوه بر این قابلیت تا شدن از پشت را دارد تا بدین ترتیب کارکردن با موبایل به سهولت امکان پذیر باشد. هنگام بسته بودن درب فلیپ کاور مکالمه با گوشی امکان پذیر خواهد بود و هیچ‌گونه تماسی بین صورت و صفحه نمایش انجام نخواهد شد. نقطه قوت فلیپ کاور سامسونگ بهره‌مندی از فناوری e-ink بوده، به طوری که قادر است اطلاعات مهم از قبیل پیام دریافتی و یا تماس‌های از دست رفته را نمایش می‌دهد.

 فلیپ کاور سامسونگ

در نمایشگرهای E Ink، نور پس زمینه مستقیما به چشم تابیده نمی‌شود بلکه از آنجایی که این نمایشگرها نور پس زمینه ندارند، این بازتاب نور محیط است که از سطح  به چشم منعکس می‌شود و حالتی مشابه با کاغذ و جوهرهای سنتی را ایجاد می‌کند. بدین ترتیب مصرف انرژی نمایشگر به حداقل ممکن کاهش می‌یابد و حتی در زمان اتمام شارژ، محتویات از روی نمایشگر حذف نخواهد شد.

 

در حال حاضر اطلاعات بیشتری پیرامون این پتنت سامسونگ منتشر نشده، با این حال از آنجا که تاریخ ثبت آن به سال گذشته مربوط بوده، این احتمال وجود دارد که این فلیپ کاور سامسونگ همراه با گلکسی اس 8 راهی بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*