افشای نقشه راه هواوی ؛ زمان عرضه اندروید نوقا برای گوشی های میان رده لو رفت

افشای نقشه راه هواوی ؛ زمان عرضه اندروید نوقا برای گوشی های میان رده لو رفت

گوشی هواوی میت ۹ (Mate 9) اولین دیوایس پیش‌رو از سری محصولات این برند چینی بود که رابط کاربری EMUI 5.0 که بر پایه‌ی اندروید ۷.۰ نوقا توسعه یافته است را دریافت کرد. بعد از این عرضه بود که هواوی پی ۹، پی ۹ پلاس و هواوی میت ۸ نیز توانستند این نسخه با تمام امکانات جذابش را دریافت کنند؛ اما حالا با فاش شدن نقشه راه هواوی مشخص شده است که این پایان عرضه‌ی به‌روزرسانی اندروید نوقا برای محصولات این کمپانی نخواهد بود.

دقایقی پیش جدولی در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است که ارسال‌کننده‌ی آن ادعا می‌کند که این جدول در واقع نشان‌دهنده‌ی تاریخ عرضه‌ی آپدیت اندروید نوقا برای گوشی های این برند چینی است. اگر تصویری که در پایین مشاهده می‌کنید، واقعا به متعلق به نقشه راه هواوی باشد، می‌توانیم بگوییم که علاوه بر پرچمداران این کمپانی، محصولات میان رده نیز به زودی جدیدترین آپدیت پلتفرم موبایل گوگل را دریافت می‌کنند.

افشای نقشه راه هواوی ؛ زمان عرضه اندروید نوقا برای گوشی های میان رده لو رفت

طبق اطلاعات این جدول، کاربران هواوی نوا، بسیار خوش‌شانس هستند زیرا اندروید نوقا را در ماه مارس دریافت می‌کنند و می‌توانند آن را بر روی گوشی میان رده‌ی خود نصب نمایند. هواوی آنر نوت ۸ و هواوی جی ۹ پلاس نیز در رده‌های بعدی این صف قرار دارند و آپدیت نسخه‌ی جدید اندروید در ماه آوریل در اختیار کاربران این دو گوشی قرار خواهد گرفت.

هواوی آنر ۶ ایکس که دو ماه پیش عرضه شده است، باید کمی بیشتر از دیگر دیوایس‌های این کمپانی با نسخه‌های قدیمی‌تر رابط کاربری EMUI سر کند و کاربران این دیوایس به همراه دارندگان تبلت مدیاپد ام ۳ در ماه می سال میلادی جاری قادر خواهند بود سرانجام اندروید نوقا را دریافت کنند.

نقشه راه هواوی به چه شکلی تعیین شده است؟

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این جدول دارای سه ستون با تاریخ های متفاوت است که احتمالا برایتان این سوال به وجود آمده باشد که این تاریخ‌ها به چه معنایی هستند. در پاسخ باید بگوییم که ستون اول از سمت چپ، تاریخ شروع عرضه‌ی نسخه‌ی بتای اندروید ۷.۰ نوقا برای آن دیوایس را نشان می‌دهد. در ستون وسط، تاریخی که مهلت تست نسخه‌ی بتا به پایان می‌رسد، درج شده است و در ستون سمت راست نیز تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی رابط کاربری EMUI 5.0 مبتنی بر اندروید ۷.۰ به صورت عمومی برای کاربران آن دیوایس قابل مشاهده است؛ بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است به دلیل مشکلاتی که در مرحله‌ی تست نسخه‌ی بتا پیش می‌آید و طولانی شدن روند برطرف کردن این مشکلات، تاریخ عرضه‌ی نهایی به تاخیر بیافتد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشین.
    میخواستم بپرسم به نظرتون اندروید7 برای جی 8 میاد یا نه؟
    ممنون

  2. سلام میخواستم بدونم یعنی p9لایت آپدیت اندروید 7رو دریافت نخواهد کرد ؟؟؟