دستیار مجازی گوگل

دستیار مجازی گوگل به گوشی های ال جی می‌آید

در حال حاضر به جز Google Home، دستیار مجازی گوگل (Google Assistant) فقط در گوشی های پیکسل این شرکت دیده می‌شود. ما مطمئن نیستیم که چقدر این انحصار پایدار خواهد بود، اما اینطور که به نظر می‌رسد با عرضه گوشی ال جی جی 6 (LG G6) این انحصار شکسته خواهد شد. به نقل از آخرین شایعات، ظاهرا دستیار مجازی گوگل یکی از قابلیت های کلیدی گوشی ال جی جی 6 خواهد بود.

دستیار مجازی گوگل ال جی جی 6 برای رقابت با Bixby سامسونگ

در حالی که سامسونگ همراه با اسمارت فون خود به دنبال ارائه یک دستیار مجازی اختصاصی به نام Bixby است، این انتخاب خوبی برای ال جی است که برای عقب نیفتادن از رقیب خود یک دستیار صوتی را به پرچمدار آینده خود اضافه کند. با این حال ما حدس می‌زنیم این نمی‌تواند ایده‌ی بدی باشد که ال جی با توجه به پذیرش بیشتر دستیار صوتی گوگل توسط پلتفرم اندروید نسبت به سایر دستیاران مجازی، Google Assistant را برای استفاده در پرچمدار آینده خود برگزیند.

البته که در حال حاضر ین تنها یک شایعه است، بنابراین امکان هر چیز دیگری وجود دارد. با این حال ما می‌دانیم که پرچمدار آینده کمپانی ال جی به دنبال ایجاد تغییراتی در تجربه کاربری با یک گوشی هوشمند است. به طور مثال این گوشی از یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن جدید QHD+ و ابعاد غیر عادی 18:9 استفاده می‌کند که می‌تواند منجر به ناهنجاری‌های به مراتب کمتری در اطراف نمایشگر گوشی شود. علاوه بر این ال جی با توجه به عدم موفقیت قابلیت ماژولار بودن گوشی G5، خط قرمزی بر روی این قابلیت کشیده تا تنها شما بتوانید باتری گوشی جی 6 را تعویض کنید.

ال جی اخیرا تایید کرده است که در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) شرکت خواهد کرد و رویداد خبری خود را برای تاریخ 8 اسفند ماه (26 فوریه) تنظیم کرده است، بنابراین ما باید تا آن زمان که مدت زیادی به آن هم نمانده منتظر بمانیم و پس از رونمایی رسمی از گوشی ال جی جی 6 (LG G6)، با قطعیت از وجود یا عدم وجود دستیار مجازی گوگل در آن صحبت کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ممنون بابت خبر

    میشه کاربرد های دستیار صوتی رو بگین؟