جدیدترین ویدیویی که از ال جی جی 6 منتشر شده است

تماشا کنید: جدیدترین ویدیویی که از ال جی جی 6 منتشر شده است

دیگر تقریبا تمام مشخصات و ویژگی‌های نسل جدید پرچمداران ال جی برایمان در حال لو رفتن است و شاید تا زمان رسیدن به تاریخ برگزاری کنفرانس این برند کره‌ای در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) در بارسلون اسپانیا، هیچ موضوع مبهمی درباره‌ی ال جی جی 6 (LG G6) برایمان باقی نمانده باشد!

دقایقی پیش نیز ویدیوی جدیدی از این گوشی پرچمدار منتشر شده است که ظاهر آن را برایمان فاش می‌کند. این ویدیو به صورت سه بعدی و توسط یکی از منابع غیر رسمی و غیر مرتبط به کمپانی سازنده طراحی شده است، بنابراین نباید با دیده‌ی اطمینان کامل به آن نگاه کنید و با وجود این که کیفیت طراحی بافت‌ها و زبان طراحی ال جی جی 6 در این ویدیو کاملا واقعی به نظر می‌رسد، اما باید بدانید که این تنها یک کانسپت محسوب می‌شود و هیچ لزومی برای مشاهده‌ی‌ آن در محصول واقعی وجود ندارد.

طراحی کانسپت برای اسمارت فون‌ها و گجت‌های هوشمندی که کاربران مشتاق زیادی منتظر رونمایی از آن‌ها هستند، از دو جهت اهمیت زیادی دارد. اول این که معمولا این تصاویر و ویدیوهای سه بعدی باعث افزایش هایپ و هیجان کاربران برای انتظار کشیدن تا زمان معرفی رسمی محصول می‌شود و از سوی دیگر نیز مهارت های گرافیکی و قوه‌ی تخیل طراحان برتر را به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان نشان می‌دهد.

موسسه‌ی طراحی DBS Designing نیز دقیقا به همین دلیل به سراغ پرچمدار جدید کره‌ای رفته است و در این ویدیو، ال جی جی 6 را با یک دوربین دوگانه هم بر روی پنل جلویی (سنسورهای ۸ مگاپیکسلی) و هم بر روی پنل پشتی (سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی)، یک نمایشگر بدون حاشیه و البته لبه‌های مسطح نشان می‌دهد. این ویدیو که به نظر می‌رسد در طراحی آن از کانسپت‌های پیشین و البته رندری که چندی پیش از جی ۶ لو رفته بود، ساخته شده است، تعدادی از قابلیت‌های کاربردی این گوشی هوشمند را نیز نشان می‌دهد.

جدیدترین ویدیویی که از ال جی جی 6 منتشر شده است

چه مشخصاتی برای ال جی جی 6 در این ویدیو در نظر گرفته است؟

سنسور تشخیص اثر انگشت درست مشابه نسل‌های قبلی سری جی این برند کره‌ای، در قسمت مرکزی پنل پشتی قرار گرفته است و در ادامه نیز از قابلیت‌هایی نظیر تصویربرداری با رزولوشن 4K و با نرخ ۱۲۰ فریم بر هر ثانیه، برخورداری از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی کواد اچ دی با نسبت تصویر ۱۸:۹، نسل جدید پردازنده‌های کوالکام یعنی چیپست اسنپدراگون ۸۳۵، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت‌های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی تا سقف ۲ ترابایت، مقاومت کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، سنسور اسکن عنبیه‌ی چشم، یک باتری بسیار قدرتمند با ظرفیت شارژدهی ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و البته سیستم عامل اندروید ۸ (که هنوز هیچ صحبتی از آن به میان نیامده است) به عنوان مشخصات اصلی ال جی جی 6 نام برده می‌شود. بنابراین از شما عزیزان گجت نیوزی دعوت می‌کنیم که این ویدیوی جذاب را در ادامه تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. دروغه آخه کمپانی های بزرگی مث سامسونگ و اپل این مشخصات و تو جدید ترین گوشی هایی که ساختن نزاشتن اون وقت یه برند تازه به دوران رسیده میخواد تولید کنه تازه همین امکانات سخت افزاری رو از شرکتی مث سامسونگ میخره پس چرا نباید از سازنده های معتبر و محبوب استفاده کنیم

  2. فوق العاده خوب الان بین گلکسی اس هشت و الجی جی ۶ادم میمونه کدوم بخوره

  3. سلام عالیه ال جی رو امتحان نکردم الان تو بازار ایران اومده این گوشی

  4. تا دو ترابایت قابلیت ارتفا کارت حافظه
    یعنی اگه اینطوری بیاد حتما میخرمش

  5. دعامیکنم همین طراحی نهایی باشه…خیلی زیبابود..الجی کمپانی قابل احترامیه..

  6. سلام عزیز..ممنون بابت این پست عالی اما سوالی داشتم

    ببین این گوشی با صفحه نمایش کواد اچ دی پلاس عرضه میشه…خواستم ببینم فرقش با کواد اچ دی معمولی چیه ؟

    و این که همنطور که میدونی کواد اچ دی خیلی باتری مصرف میکنه …. به نظرت این کار ریسک نیست اونم با توجه به صفحه نمایش 5.7 اینچی ؟؟؟

    • سلام دوست عزیز، خوشحالیم که از مطلب خوشتون اومده.
      کواد اچ دی پلاس به زبون ساده‌، رزولوشن بالاتری داره
      کواد اچ دی (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰)
      کواد اچ دی پلاس (۳۲۰۰ در ۱۸۰۰)

      درباره‌ی این که ال جی از این رزولوشن استفاده میکنه یا نه، هنوز نمیشه نظری داد. اما مطمئنا یه باتری ۵ هزار میلی آمپری میتونه تا حد زیادی جوابگوی این نیاز باشه.

  7. خیلی شبی به اس هشته

  8. سلام
    اندروید 8 مگه داریم ؟ ولی واقعا مشخصات عالی داره و امکان اینکه تو لیست خرید بذارمش خیلی بالاست

    • نه حمید جان، هنوز صحبتی از اندروید ۸ نیست.
      اما این طراح تشخیص داده که این گوشی احتمالا با این اندروید عرضه میشه.