معرفي بهترين تلفن هاي هوشمند جهان از نگاه کارشناسان سی نت

پیش از این بهترين تلفن هاي هوشمند نيمه اول سال 2012 معرفي کردیم .روز گذشته (۳۱ آگوست2012) وبسایت CNET لیست بهترین اسمارت فون های موجود را به روز کرد. لیستی که در بخش های مختلف، دستگاههایی را معرفی می کند که بیشترین امتیاز را از دید کارشناسان و سردبیران سی نت کسب کرده اند. این لیست ممکن است بتواند کمکی به شما در انتخاب یک اسمارت فون باشد. براي مشاهده اين ليست به ادامه مطلب مراجعه فرماييد.

امروزه در بازار، اسمارت فون های بسیاری برای خریداران وجود دارد و گاهی تنوع در مشخصات سخت افزاری، ظاهر و قیمت این اسمارت فون ها به همراه تبلیغات گسترده، باعث سردرگمی خریداران شده و امکان انتخاب صحیح و مناسب را از آنها سلب می‌کند. به همین خاطر نقد ها و مقایسه های دو به دو اسمارت فون ها تهیه و منتشر می‌شوند که کمک بسزایی به انتخاب صحیح کاربران می‌کنند، اما با این وجود و همچنان به دلیل تعداد نسبتاً بالای اسمارت فون ها، برگزیدن بهترین اسمارت فون کاری دشوار و زمان گیر است که انجام آن برای برخی کاربران مقدور نیست.

اما برای رفع این مشکل نیز راه حلی وجود داشته و آن انتشار لیستی از بهترین اسمارت فون هاست که توسط برخی از سایت‌های تخصصی در فواصل زمانی خاص منتشر می‌شود. این لیست‌ها، معمولاً در انتخاب اسمارت فون ها از معیارهای مشخص و حساب شده ای استفاده می‌کنند و به همین دلیل در بسیاری از موارد، این لیست‌ها اسمارت فون های یکسانی را به کاربران پیشنهاد می‌کنند که نشان از دقت و یکی بودن استاندارد ها در بین این سایت‌ها دارد.

تنها نکته ای که در خصوص این لیست‌ها لازم است مورد توجه قرار گیرد این است که معمولاً سایت‌های تخصصی این لیست‌ها را برای کاربران عادی طراحی کرده و کسانی که قصد خرید اسمارت فون هایی با تمرکز بر روی قابلیت‌های ویژه، مانند اسمارت فون هایی با بهترین دوربین، شارژ دهی بسیار بالا، مقاومت بیشتر و غیره دارند، می‌بایستی به طور تخصصی‌تر به انتخاب اسمارت فون اقدام کنند.
برای کاربران عادی نیز هرچند چنین لیست‌هایی دقیق‌تر عمل کرده و مناسب‌تر هستند، اما نباید این نکته نیز فراموش شود که در انتخاب اسمارت فون های چنین لیست هایی، سلیقه نیز نقش داشته و بنابراین لزوماً مکان نخست این لیست به بهترین اسمارت فون تعلق نداشته، بلکه کاربران برای رسیدن به مناسب‌ترین گزینه، بهتر است بعد از انتخاب سیستم عامل، نیاز ها و میزان هزینه مورد نظر خود را نیز در کنار این لیست مورد توجه قرار داده و از نقد های تخصصی برای اطمینان از انتخاب خود بهره گیرند.

در زیر فهرستی از بهترین اسمارت فون های موجود در بازار که توسط یکی از معتبرترین سایت‌های دنیای فناوری یعنی CNET پیشنهاد شده، آمده است که می‌تواند به عنوان مرجع خوبی برای خریداران اسمارت فون ها مورد استفاده قرار گیرد.

اسمارت فونی مجهز به قوی‌ترین پردازنده چهار هسته ای، صفحه نمایش بسیار با کیفیت HD Super AMOLED ، دوربین بسیار عالی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری دیگر. این اسمارت فون اندرویدی، قطعاً یکی از بهترین گزینه‌هاست که در تمام زمینه ها از عملکردی عالی برخوردار بوده و در بسیاری از وب سایت‌های دیگر نیز به عنوان بهترین اسمارت فون معرفی شده است.(معرفی کامل Galaxy S III)

این اسمارت فون از پردازنده دو هسته نسبتاً قدرتمند و صفحه نمایش Super AMOLED برخوردار است ولی دلیل موفقیت اصلی آن، باتری فوق‌العاده 3300mAh است که در کنار طراحی مستحکم و نسبتاً باریک بنده، Droid RAZR MAXX را به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مطرح کرده است. البته رزولوشن صفحه نمایش، پردازنده گرافیکی و کیفیت دوربین این اسمارت فون در حد متوسط قرار دارد.

3- iPhone 4S

آیفون 4 اس نیازی به معرفی ندارد چرا که بر خلاف دیگر اسمارت فون های این لیست، آیفون سیستم عامل iOS را اجرا می‌کند و به نوعی معروف‌ترین عضو این لیست است. آیفون مزایای بسیاری داشته که از جمله آنها می‌توان به رابط کاربری دوست داشتنی، فروشگاه نرم افزاری App Store — که کیفیت بسیار بالاتری نسبت به فروشگاه Goole Play اندروید دارد– ، بهترین کیفیت دوربین در بین اسمارت فون های این لیست و پشتیانی طولانی در کنار امنیت بالاتر اشاره کرد. البته معایب این اسمارت فون از جمله صفحه نمایش با کیفیت کمتر، قیمت بالاتر و محدودیت‌های سیستم عامل iOS نیز نباید فراموش شود.

HTC One X یک اسمارت فون بسیار قدرتمند 4 هسته ای است که از طراحی بسیار زیبا، باریک و مستحکمی برخوردار است. این گزینه نیز برای کاربرانی پیشنهاد می‌شود که به دنبال اسمارت فونی هستند که در همه زمینه ها کیفیت مطلوبی دارد. البته از نظر دوربین نمی‌توان این اسمارت فون را بهترین دانست، اما مجهز بودن به با کیفیت‌ترین نمایشگر موجود در بازار و رابط کاربری نسبتاً پیچیده تر HTC Sense در کنار قیمت مناسب، HTC One X را تبدیل به گزینه بسیار عالی کرده است.


HTC One S یکی از زیباترین، مستحکم‌ترین و باریک‌ترین اسمارت فون ها در کلاس خود است که به همراه یک پردازنده قدرتمند دو هسته ای و نمایشگر بسیار با کیفیت Super AMOLED عرضه می‌شود. دوربین با کیفیت و رابط کاربری HTC Sense نیز از دیگر مزایای این اسمارت فون محسوب می‌شود.

  بهترین اسمارت فون های اندرویدی 

 

1. Samsung Galaxy S III

2. HTC One X

3. HTC One S

4. Motorola Droid Razr Maxx

5. LG Nitro HD

 
  بهترین اسمارت فون های ویندوز فون

 

1. Nokia Lumia 900

2. Samsung Focus S

3. HTC Titan II

4. Samsung Focus 2

5. Nokia Lumia 710

 
بهترین دوربین اسمارت فون ها(منظور قدرت همزمان اسمارت فون و دوربین با هم میباشد، نه فقط دوربین)

 

1. Apple iPhone 4S

2. Samsung Galaxy S III

3. HTC One X

4. HTC One S

5. Nokia 808 PureVie

 

بهترین اسمارت فون ها (بطورکلی)

 

1. Samsung Galaxy S III

2. Motorola Droid Razr Maxx

3. Apple iPhone 4S

4. HTC One X

5. HTC One Sw

 

منبع : CNET

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*