آیا برآمدگی دوربین گلکسی اس 8 از بین خواهد رفت؟

آیا برآمدگی دوربین گلکسی اس 8 از بین خواهد رفت؟

به تازگی تصویری تایید نشده توسط یکی از کاربران اینترنتی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که خبر از حذف برآمدگی دوربین گلکسی اس 8 (Galaxy S8) می‌دهد.

برآمدگی دوربین گلکسی اس 8 در مقایسه با مدل‌های قبل

این تصویر به مقایسه برآمدگی دوربین گلکسی اس 6 (Galaxy S6)، گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 8 پرداخته است. اگر این عکس درست باشد، پرچمدار بعدی سامسونگ سطحی ساده و بدون برآمدگی خواهد داشت. البته به نظر می‌رسد در نوشتن اندازه برآمدگی دوربین‌ها اشتباهی رخ داده است؛ برآمدگی پشت گلکسی اس 6 برابر با 1.7 و گلکسی اس 7 برابر 0.8 میلی‌متر است. پس نمی‌توان این عکس را به سرعت تایید یا رد کرد، زیرا کسی که آن را طراحی کرده یا اطلاعات کافی از ویژگی دیوایس‌ها نداشته و یا در نوشتن اعداد اشتباه کرده است.

آیا برآمدگی دوربین گلکسی اس 8 از بین خواهد رفت؟

تاکنون شایعاتی درخصوص ابعاد گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ به بیرون درز کرده که خبر از محصولی با اندازه 140.14 در 72.20 در 7.30 میلی‌متر و باریک‌تر و کوتاه‌تر از گلکسی اس 7 می‌دهد. در عین حال، سامسونگ خبر از افزایش اندازه صفحه نمایش پرچمدار سال 2017 خود داده است. بنابراین، این کمپانی کره‌ای می‌تواند با حذف برآمدگی دوربین گلکسی اس 8 ، طراحی زیبایی برای آن رقم بزند.

طبق آخرین شنیده‌ها، قرار است پیشگام اندرویدی سامسونگ ، گلکسی اس 8 (یا هر اسم دیگری که داشته باشد) در تاریخ 29 مارس (9 فروردین 96) معرفی شود. بدیهی است در صورت اعلام هرگونه خبر یا شایعه دیگری در خصوص این اسمارت فون، گجت نیوز آن را پوشش خواهد داد. شما می‌توانید همه اخبار و حواشی پیرامون محصول رده‌بالای بعدی سامسونگ را از اینجا دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*