تندر 90 پلاس

تندر 90 پلاس با ویژگی‌های جدید توسط ایران خودرو وارد بازار می‌شود

شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز مشتریان به منظور بهبود خودروی تندر 90 تصمیم گرفته با همکاری شرکت خودروسازی رنوی فرانسه، تغییراتی را در ظاهر داخلی و بیرونی و همین‌طور سطح امکانات و تجهیزات این محصول ایجاد کند. تندر 90 پلاس نام فیس لیفت جدید ایران خودرو است که در آینده نزدیک وارد بازار خواهد شد.

خودروهای تندر 90 و تندر 90 پلاس از محصولات شرکت رنو هستند که در سطح بین‌المللی نیز شناخته شده و اعتماد مصرف‌کنندگان را به دست آورده‌اند. این محصولات در ایران توسط شرکت ایران خودرو به فروش می‌رسند. تندر 90 پلاس در هر دو تیپ گیربکس اتوماتیک و دستی با تغییراتی در بخش خارجی، داخلی و تجهیزات و عملکرد مواجه شد تا بتواند رضایت مشتریان را افزایش دهد.

مهم‌ترین تغییرات در خودروی تندر 90 پلاس

همان‌طور که گفته شد تندر 90 پلاس در بخش‌های مختلف خارجی، داخلی و تجهیزات دچار تغییراتی شده است. از جمله تغییراتی که در ظاهر بیرونی خودرو ایجاد شده می‌توان به چراغ جلو و عقب جدید، سپر و جلوپنجره‌ی جدید و هم‌رنگ با بدنه، آینه‌های جانبی بزرگ و هم‌رنگ با بدنه، درب صندوق عقب جدید و اضافه شدن نوار کرومی در پایین آن به همراه تغییر دکمه‌ی باز‌کننده‌ی صندوق، هم‌رنگ شدن زه و دستگیره‌ها با بدنه، قلاب یدک‌کش مخفی سپر عقب، چراغ مه‌شکن جدید و اضافه شدن دو شبرنگ بر روی سپر عقب اشاره کرد.

تندر 90 پلاس

در بخش داخلی نیز رنگ تریم از طوسی به مشکی تغییر پیدا کرده و مجموعه‌ی داشبورد و رودری‌ها جدیدتر شده‌اند. همچنین قطعات دکوراتیو کروم‌رنگ بر روی داشبورد و رودری‌ها قرار گرفته و لوگوی کروم‌رنگی هم روی غربیلک فرمان جدید آن دیده می‌شود. روکش صندلی جدید با 3 عدد پشت سری صندلی‌های عقب و همین‌طور کمربند وسط صندلی عقب سه نقطه‌ای از دیگر تغییراتی است که در کابین خودرو اعمال شده‌اند.

تندر 90 پلاس در مقایسه با سری قبل خود از تجهیزات و امکانات بیشتری بهره می‌برد. رادیو پخش مجهز به هندزفری موبایل در خودرو قرار گرفته و دسته کنترلی سیستم صوتی و هندزفری موبایل در زیر فرمان اضافه شده است. قابلیت تنظیم ارتفاع غربیلک فرمان نیز ارائه شده و علاوه بر آن شاهد قرارگیری جای مدارک یا عینک بر روی درب داشبورد و جای موبایل بر روی کنسول داشبورد هستیم. در مجموع، داشبورد، کنسول وسط، فرمان و رنگ جلوآمپر تندر 90 پلاس دچار تغییرات زیادی نسبت به قبل شده است.

تندر 90 پلاس

در زیر می‌توانید جدول کامل مشخصات فنی و امکانات خودروی تندر 90 پلاس را مشاهده کنید. گفتنیست که هنوز تاریخ عرضه‌ی رسمی و قیمت محصول جدید ایران خودرو مشخص نشده است و احتمالا به زودی اطلاعات جدیدی در این خصوص منتشر خواهد شد.

مشخصات فنی و تجهیزاتتندر 90 پلاستندر 90 پلاس اتوماتیک
کد و کلاس محصول5657856679
نوع موتور

K4M

حجم موتور

1.6 لیتر

قدرت موتور

105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه

گشتاور

140 نیوتن‌متر

تعداد سوپاپ

16

استاندارد آلایندگی

یورو 4

گیربکس5 دنده دستی4 دنده اتوماتیک
حداکثر سرعت

175 کیلومتر در ساعت

شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت10.2 ثانیه11.7 ثانیه
مصرف سوخت شهری9 لیتر در هر 100 کیلومتر11.1 لیتر در هر 100 کیلومتر
مصرف سوخت جاده‌ای5.6 لیتر در هر 100 کیلومتر6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی6.9 لیتر در هر 100 کیلومتر8.3 لیتر در هر 100 کیلومتر
ابعاد (طول/ عرض/ ارتفاع)

4.29 متر/ 1.74 متر/ 1.52 متر

نوع ترمز

جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای

فضای بار صندوق عقب

510 لیتر

کیسه هوا

2 عدد برای راننده و سرنشین جلو

ظرفیت باک بنزین

50 لیتر

رینگ

15 اینچی اسپرت آلومینیومی

امکانات ایمنیترمز ضد قفل ABS-

سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز EBD-

کمربند ایمنی جلو دارای تنظیم ارتفاع و با قابلیت محدودسازی فشار وارد شده و پیش کشنده-

کمربند ایمنی عقب سه نقطه‌ای

سایر امکانات و تجهیزاتشیشه جلو و عقب برقی-

فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع-

آینه‌های جانبی همرنگ بدنه با تنظیم برقی و همراه با گرم‌کن-

سیستم صوتی با USB و AUX و هندزفری موبایل-

دسته کنترلی سیستم صوتی و هندزفری موبایل زیر فرمان

مقایسه نمای روبرو و پشت خودروی تندر 90 و تندر 90 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. ایران فرغون طبق معمول با تغییر مدل چراغها می‌خواد بنام خودروی جدید چند میلیون از مشتری بیشتر پول بگیره
    مردم ما هم که قربونشون برم خوب سواری میدن

  2. داشبورد رنو سیمبل و نشون میدید بعد میگید واسه ال 90
    خیلی خوبید به خدا……

  3. با سلام یک سوال دارم.
    آیا آل 90 پلاس دستی هم پیش فروش شده است یا خیر؟
    قیمتش چنده؟

  4. نویسنده محترم خواهشا نوشته های خود را اصلاح کنید یا بهتر بگویم اون تصویر مربوط به داشبورد تندر 90پلاس را تصحیح کنید .اگر تندر 90 چنین داشبوردی داشت ایران خودرو این ماشینو به قیمت هفتاد ملیون قیمت گزاری میکرد

  5. عمرا اگه داخل ماشین این شکلى باشه.این عکس مال L90 یه کشور دیگست

  6. عکس ماشین بالایی داچیای رومانی است واین طرح داخلی مربوط به سیمبول است نمیدانم نگارنده محترم این عکس داخل وداشپورت راازکجاتهیه کردند؟اگراین درست باشدکمترین افزایش قیمت آن 10میلیون تومان یعنی قیمت سال آینده اتوماتیک این ماشین حدود58تا60میلیون تومان خواهدبودحالاتاببینیم درعمل این بچه نارس چگونه متولدخواهدشد!؟

  7. سلام وقتتون بخیر….
    دوستان بیایید با مسائل احساسی برخورد نکنیم،واقع بین باشیم و بر حسب امکانات و ارزش واقعی انتخاب بهینه ای داشته باشیم…
    با توجه به این که اینجا ایرانه و همیشه همیشه انتخاب بین بد و بدتر است(پس عقلانی رفتار کنیم، تا حداقل خودمون به خودمون ضربه بزرگتری نزنیم)
    بسیاری از هموطنان گول برند و علامتی که جلوی خودرو خورده را میخورند و اصطلاحأ میگویند این رنو است یا پژو است یا ….در صورتی که وقتی توی خودرو نشستی خداشاهده حس پراید بهت دست میده…تولید کننده ها هم خوب رگ خواب مردم اومده دستشون خودروی برند میدن بیرون با فاقد حتی کوچکترین امکانات رفاهی و آپشن…چرا???چون ما خودمون متاسفانه فقط برند برامون مهمه …
    به نظر بنده با این رنج قیمت بهترین انتخاب از نظر آپشن و فنی خودروی h30 کراس است…من خودم حواله تحویل اسفند گرفتم(البته ظاهرا با دو ماه تاخیر تحویل میدن)

    • دوست عزیز یه سر برو نمایندگی های ایران فرغون می بینی چقدر اچ سی اونجا هست. بدترین عیبش هم موتور کاملا ایرانی است صدای تراکتور میده. خدا شاهده من نه رنو دارم نه اچ سی. ولی توشون نشستم. اینو بهتون بگم هیچ ارزونی بی علت نیست. این همه امکانات ولی بی کیفیت

  8. ظاهر این مدل قشنگتره

  9. تندر 90 قشنگ تره که… البته طراحی داخلی تندر 90 پلاس بهتره