گوشی HTC U Ultra

آیا نسخه یاقوت کبود گوشی HTC U Ultra ارزش هزینه 920 دلاری را دارد؟

گوشی HTC U Ultra تازه‌ترین پرچمدار کمپانی تایوانی اچ تی سی است و ظاهرا چند هفته‌ای می‌شود که پیش‌فروش آن آغاز شده است. اچ تی سی این گوشی را با قیمت 749 دلار به فروش می‌رساند که می‌تواند آن را در رده گوشی هایی نظیر آیفون 7 اپل (Apple iPhone 7)، گوگل پیکسل (Google Pixel) و مواردی از این دست قرار دهد. ما سال گذشته شاهد عرضه گوشی های مقرون‌به‌صرفه و قدرتی در رده همین محصولات بودیم که عمدتا با قیمتی حدود 400 دلار به بازار عرضه شدند. به طور مثال می‌توان به وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) اشاره کرد که از جذاب‌ترین محصولات آخر سال گذشته نیز لقب گرفت. همین قضیه به نظر می‌رسید که منجر به کاهش قیمت اکثر پرچمداران شرکت های محبوب شود، اما ظاهرا ما اشتباه تصور می‌کردیم و اچ تی سی یو اولترا معادلات ما را به هم زد.

اوایل امروز، کمپانی اچ تی سی رسما اطلاعاتی را از قیمت یک نسخه جذاب گوشی HTC U Ultra مجهز به نمایشگر یاقوت کبود همراه با محافظ گوریلا گلس 5 به انتشار رساند. گفته می‌شود که یاقوت کبود از متریال بسیار با کیفیتی بهره می‌برد که قرارگیری آن بر روی گوشی های هوشمند به خوبی چشم نوازی می‌کند و علاوه بر زیبایی، از دوام بیشتری نیز نسبت به شیشه برخوردار است. البته همین متریال با کیفیت، تاثیرات خودش را بر روی قیمت گوشی نیز گذاشته است تا ما با یک موبایل بسیار گران قیمت روبرو باشیم. بر اساس این گزارش مدل مجهز به نمایشگر یاقوت کبود گوشی اچ تی سی یو اولترا با قیمت بسیار بالاتر از نسخه اصلی این گوشی، چیزی معادل 920 دلار از امروز در تایوان پیش فروش می‌شود.

گوشی HTC U Ultra

نسخه یاقوت کبود گوشی HTC U Ultra ؛ مشخصات یک پرچمدار، قیمت یک گوشی لاکچری

بدون شک چنین مبلغی برای خریدن یک گوشی هوشمند زیاد است. هرچند بسیاری از موبایل‌های لاکچری و خاص جهان با قیمت‌هایی به مراتب بالا‌تر از گوشی‌های معمولی به فروش می‌رسند، اما شاید کاربران توقع قیمت‌گذاری نزدیک به هزار دلاری یک محصول از سوی شرکت اچ تی سی را نداشتند. از مشخصات سخت افزاری مدل یاقوت کبود گوشی اچ تی سی یو اولترا نیز می‌توان به چیپست اسنپدراگون 821، رم 4 گیگابایت، حافظه داخلی 128 گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی و همچنین نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح 1440×2560 پیکسل و تراکم پیکسلی 513ppi اشاره کرد. علاوه بر همه اینها، یک نمایشگر دوم نیز در بالای نمایشگر اصلی درست همانند گوشی ال جی وی 20 تعبیه شده است که حاوی یک هوش مصنوعی جذاب است.

با تمام این تفاسیر، آیا شما حاضرید برای خرید یک گوشی هوشمند با برند اچ تی سی قیمتی حدود 900 دلار را بپردازید؟ نظرات خود را از بخش دیدگاه‌های زیر همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*