هواوی واچ 2

ساعت هوشمند هواوی واچ 2 قادر به پشتیبانی از سیم کارت است (شایعه)

کمپانی هواوی قصد دارد با حضور در کنگره جهانی موبایل امسال از پرچمدار گوشی های هوشمند خود، گوشی هواوی پی 10 (Huawei P10) رونمایی کند. اما این تمام ماجرا نخواهد بود، چرا که آن‌ها قصد دارند طرفداران گجت های پوشیدنی را با رونمایی از نسل جدید ساعت های هوشمند خود، هواوی واچ 2 (Huawei Watch 2) نیز رونمایی کنند.

به نقل از گزارش تازه‌ای که امروز منتشر شده است، کمپانی هواوی در حال کار بر روی نسل جدیدی از ساعت هوشمند خود، هواوی واچ است که در سال 2015 میلادی رونمایی و یکم مارس همان سال روانه بازار شده بود. گفته می‌شود که این ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ویر 2 (Android Wear 2.0) به مراتب جذاب‌تر از نسل گذشته خود است. هواوی واچ 2 یک ساعت 42 میلی‌متری همراه با یک نمایشگر با اندازه 1.4 اینچ خواهد بود و علاقه‌مندان به آن می‌توانند بین دو مدل مختلف مجهز به بند استیل و یا چرمی آن را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که به احتمال خیلی زیاد هواوی در نمایشگاه MWC 2017 بارسلونا که از 27 فوریه (9 اسفند ماه) آغاز می‌شود، از این ساعت هوشمند جذاب رونمایی کند.

عرضه هواوی واچ 2 در دو نسخه مختلف

جذاب‌ترین ساعت هوشمند که می‌توانیم در خصوص این ساعت هوشمند چینی بشنویم، پشتیبانی از اتصالات Cellular به لطف یک اسلات سیم کارت داخلی است. این اسلات به کاربران اجازه ی تماس / پاسخ به تماس های تلفنی و یا اتصال به اینترنت موبایلی در زمانی که آن‌ها به دور از امواج وای فای هستند را خواهد داد. بنابراین Huawei Watch 2 احتمالا در دو نسخه مختلف مجهز به سیم کارت و یا فاقد سیم کارت روانه بازارهای جهانی خواهد شد. اینها تنها اطلاعاتی هستند که امروز در ارتباط با این ساعت هوشمند به بیرون درز پیدا کرده‌اند؛ هرچند ما انتظار داریم هر چه به زمان رونمایی از هواوی واچ 2 نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات به دست آمده از آن نیز بیش از پیش باشد.

تمامی این اطلاعات توسط یک فرد که رابطه نزدیکی با کمپانی چینی هواوی دارد به بیرون درز پیدا کرده است. هرچند تا بدین لحظه پشتیبانی از سیم کارت توسط این گجت پوشیدنی تایید شده است، اما هنوز مشخص نیست که این سیم کارت باید دارای کدام یک از قابلیت‌های ارتباطی 3G و یا 4G باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*