گوشی ماژولار آلکاتل همراه با 4 گوشی جدید در MWC 2017 معرفی می‌شود

به‌نظر سونی تنها شرکتی نخواهد بود که در کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017)، از پنج گوشی هوشمند جدید رونمایی می‌کند و با توجه به اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، گوشی ماژولار آلکاتل همراه با 4 گوشی دیگر نیز در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

با اینکه اطلاعات چندانی از جزئیات مربوط به گوشی‌های جدید آلکاتل در دست نیست، اما احتمالا یکی از آنها با طراحی ماژولار روانه بازار شود. نمونه چنین سیستمی را پیش‌تر و همراه با گوشی ال جی جی 5 (LG G5) نیز دیده بودیم که به واسطه آن، امکان استفاده از ماژول‌های متنوع و افزودن قابلیت‌های مختلفی به دستگاه وجود داشت. موتورولا هم یکی دیگر از شرکت‌هایی بود که تلاش کرد تا با عرضه لوازم جانبی آهنربایی مخصوص برای گوشی‌های سری Z، توجه کاربران را به خود جلب کند.

گوشی ماژولار آلکاتل

احتمالا تفاوت چندانی میان گوشی ماژولار آلکاتل با دیگر محصولات بازار وجود نداشته باشد و باز هم محصولی با ماژول‌های قابل تعویض پیش روی کاربران قرار بگیرد. اگرچه هنوز مشخص نشده که محصول جدید آلکاتل چه ویژگی‌هایی خواهد داشت، اما تصاویر پیش رو، بخش‌های کناری قاب پشتی دستگاه را نشان می‌دهد که به‌نظر با لامپ‌های ال ای دی پوشیده شده و همانند اسپیکر JBL Pulse و مطابق با آهنگ‌های مختلف، رنگ‌های متفاوتی را نمایش می‌دهند.

گوشی ماژولار آلکاتل

آیدل 5، نام احتمالی گوشی ماژولار آلکاتل است

انتظار می‌رود دوربین اصلی گوشی ماژولار آلکاتل به سنسوری 13 مگاپیکسلی همراه با فلاش ال ای دی دوگانه مجهز شود. به‌علاوه تراشه‌ای نامعلوم از شرکت مدیاتک همراه با یک پردانده هشت هسته‌ای، مسئول مدیریت اطلاعات در این محصول جدید خواهند بود. اگرچه هنوز این موضوع تایید نشده، اما دستگاه جدید احتمالا آیدل 5 (Alcatel Idol 5) نام داشته باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که گوشی ماژولار آلکاتل با قیمت 320 یورو یا بیشتر روانه بازار شود.

کنفرانس خبری شرکت آلکاتل هشتم اسفند ماه (26 فوریه) و در کنگره جهانی موبایل 2017 برگزار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*