مشخصات گوشی لی اکو ایکس 10 در بنچمارک GFXBench لو رفت

مشخصات گوشی لی اکو ایکس 10 در بنچمارک GFXBench لو رفت؛ دوربین سلفی دوگانه

در آبان‌ ماه امسال، کمپانی چینی لی اکو تاییدیه TENAA جهت فروش گوشی معرفی‌نشده‌ی لی اکو ایکس 850 (LeEco X850) را در چین دریافت کرد. حال محصول دیگری از همین شرکت در بنچمارک GFXBench مشاهده شده و مشخصات گوشی لی اکو ایکس 10 (LeEco X10) را -که شباهت‌های زیادی به ایکس 850 دارد- به تصویر کشیده است.

شماره سریال این محصول X85x نام دارد که x دوم می‌تواند 0 باشد. هرچند GFXBench نام X10 را نیز برای آن به کار برده و بدین ترتیب، نام واقعی آن در پرده‌ای از ابهام قرار دارد. با دیدن مشخصات گوشی لی اکو ایکس 10 ، می‌توان دید شباهت‌های زیادی بین آن و ایکس 850 (انتشار یافته در TENAA) دیده می‌شود.

بر اساس گزارش منتشرشده در TENAA، محصول جدید لی اکو قرار است دارای صفحه نمایشی 5.7 اینچی با کیفیت QHD، چیپ‌ست اسنپدراگون 821، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایت، دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی در عقب و در جلو باشد.

مشخصات گوشی لی اکو ایکس 10 در بنچمارک GFXBench لو رفت

مشخصات گوشی لی اکو ایکس 10 خبر از دوربین سلفی دوگانه می‌دهد

اما بنچمارک GFXBench می‌گوید گوشی موبایل لی اکو ایکس 10 دارای نمایشگر 5.5 اینچی QHD، پردازنده اسنپدراگون 820، حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی، دوربین دوگانه با دو لنز 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوی 4K و دوربین دوگانه سلفی با دو لنز 16 مگاپیکسلی است که غافل‌گیری بزرگی برای کاربران و علاقه‌مندان به عکاسی سلفی به حساب می‌آید. ظاهرا گوشی‌های موبایل با دوربین‌های دوگانه در جلو و عقب در سال 2017 بازار را پر خواهند کرد.

هنوز تاریخ عرضه گوشی لی اکو ایکس 850، ایکس 10 و ایکس 85 ایکس تعیین نشده اما احتمالا به‌زودی مشخص خواهد شد. همانطور که احتمالا می‌دانید، نمایشگاه MWC 2017 در راه است و قطعا زمان خوبی برای معرفی این محصول از سوی شرکت لی اکو خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*