ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 وارد بازار ایران می‌شود

ساعت های کلاسیک که توسط بیشتر مردم مورد استفاده قرار می‌گیرند، جدا از شیک و زیبا بودن و نمایش ساعت، کار دیگری انجام نمی‌دهند. در این میان، سامسونگ با عرضه ساعت های هوشمند خانواده Gear معادلات را بر هم زده است. ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 محصولی است که علاوه بر داشتن ظاهر جذاب و  کاربرد اصلی خود یعنی نمایش ساعت، دنیایی از امکانات را بر روی مچ کاربر ارائه می‌دهد. این ساعت های هوشمند به زودی وارد کشورمان می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را در بازار ایران خریداری کنند.

بسیاری از کاربران از ظاهر ساعت‌های هوشمند دل خوشی ندارند و به همین خاطر ترجیح می‌دهند ویژگی هوشمندی آن‌ها را نادیده بگیرند و به سمت همان ساعت‌ های کلاسیک همیشگی خودشان بروند که ظاهر زیبا دارد و جلوه خاصی به دست و ظاهر فرد می‌دهد. سامسونگ با درک این موضوع و خواسته کاربران، با الهام گرفتن از ساعت‌های کلاسیک، Gear S3 را طراحی و روانه بازار کرد؛ ساعتی در دو مدل فرانتیر (Frontier) که بیشتر مورد توجه جوانان قرار می‌گیرد و مدل کلاسیک (Classic) که بیشتر نظر افرادی با سبک‌های پوششی رسمی را جلب می‌کند.

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

صفحه‌نمایش 1.3 اینچی با وزن کم، این ساعت‌ها را به محصولی سبک و در عین حال کاربردی تبدیل می‌کند که به راحتی و در همه حال می‌توان بدون نیاز به گوشی از تمام اعلانات و اتفاقاتی که در حال وقوع است خبردار شد.

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 ؛ موبایلی بر روی مچ

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 تنها برای منتقل کردن اعلانات از روی گوشی به مچ نیست. به ‌لطف سیستم ‌عامل تایزن و البته توسعه‌دهندگان نسبتا زیاد این پلتفرم، اپلیکیشن، بازی و صفحات ساعت بسیاری برای Gear S3 ارائه شده که کاربر می‌تواند از طریق گوشی و با استفاده از برنامه SAMSUNG Apps آن‌ها را روی ساعت خود نصب کند. صفحات ساعت (Watch Face) متنوع به کاربر امکان می‌دهد تا هر زمانی که خواست، صفحه جدید و منحصر‌به‌فردی روی ساعتش داشته باشد و جذابیت بیشتری به آن ببخشد.

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

از طرفی بازی ‌های ساعتی به کاربر اجازه می‌دهد هنگامی که علاقه‌ای ندارد با گوشی کار کند، از بازی‌های سرگرم‌کننده و البته چالش‌برانگیز Gear S3 لذت ببرد. این ساعت همچنین اپلیکیشن‌های بسیاری در فروشگاه سامسونگ دارد که بخشی از آنها مختص Gear S3 هستند و روی مدل قدیمی‌تر یعنی Gear S2 نصب نمی‌شوند. اپلیکیشن نقشه نیز چنین وضعیتی دارد، چون Gear S3 اولین ساعت هوشمندی است که با GPS داخلی روانه بازار شده است. البته کاربر می‌تواند از GPS برای دیدن مسیر پیاده‌روی‌اش هم استفاده کند؛ یعنی او پس از دویدن یا پیاده‌روی، مسیرش را روی نقشه می‌بیند و می‌تواند در صورت تمایل آن را در شبکه‌ های اجتماعی به اشتراک بگذارد و دوستانش را به رقابت دعوت کند.

برنامه رصد سلامتی و تناسب ‌اندام S Health سامسونگ، از طریق مچ هم ضربان قلب و هم تعداد قدم‌ها را می‌شمارد و به کاربر اجازه می‌دهد میزان کافئین و آبی را که در طول روز می‌نوشد، از طریق ساعت به S Health بفرستد تا کنترل بیشتری بر سلامت خود داشته باشد.

ویجت‌های متنوعی برای کنترل پیاده‌روی، ضربان قلب، ساعت‌های جهانی، فشارسنج، ماشین حساب، تقویم، ایمیل و برنامه‌های کاربردی دیگری در ساعت تعبیه شده که به لطف حاشیه چرخان (Rotating Bezels) به راحتی قابل مدیریت‌اند و نیازی نیست برای هر کاری صفحه را با انگشت لمس کرد.

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

تماس از هوشمند سوم

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 به میکروفون مجهز شده تا پاسخ دادن به تماس‌ها از طریق مچ دست امکان‌پذیر باشد. میکروفون قدرتمند این ساعت به کاربر امکان می‌دهد از فاصله معقولی با آن سوی خط ارتباط برقرار کند و نیازی نیست حتما ساعت را جلوی دهانش بگیرد. البته این تنها کاربرد میکروفون و بلندگوی Gear S3 نیست. کاربر با استفاده از میکروفون می‌تواند یادداشت های صوتی بنویسد که به طور مستقیم روی گوشی ذخیره می‌شود و از طریق ساعت نیز می‌تواند آن‌ها را گوش دهد؛ یا این که از همین طریق با دستیار صوتی ارتباط برقرار کند و کارهایش را با کمترین دخالت انگشت‌ها پیش ببرد.

بلندگوی ساعت نیز در مواقع پاسخگویی به تماس‌ها به کمک کاربر می‌آید. البته این ویژگی نیز تک‌کاربردی نیست و هنگام ورزش کردن و هر زمان دیگری که کاربر دوست داشته باشد بدون گذاشتن هدفون روی گوشش به آهنگ گوش دهد، به کمک او می‌آید. ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 می‌تواند به گوشی متصل شود و از روی پخش‌کننده موسیقی گوشی، آهنگ‌ها را از طریق بلندگویش پخش کند. از طرفی حافظه چهار گیگابایتی این ساعت به صاحبش اجازه می‌دهد موزیک‌ها را روی حافظه داخلی ذخیره کند تا هنگام تمرین و ورزش کردن و زمان‌هایی که گوشی به ساعت متصل نیست، باز از گوش دادن به موسیقی لذت ببرد.

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

ساعت هوشمند Gear S3 محل تلاقی ویژگی‌های یک ساعت کاربردی شیک و جذاب و هوشمندی دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند است. این ساعت هم ظاهر یک ساعت لوکس را به تیپ شخصیتی صاحبش می‌افزاید و هم کاربردهای هوشمند و ارتباطی بیشتری را به مچ دست او اضافه می‌کند تا در سریع‌ترین زمان با دنیای پیرامون، دوستان، خانواده و همکارانش ارتباط برقرار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*