نسخه آزمایشی واچ او اس 3.2

اولین نسخه آزمایشی واچ او اس 3.2 در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت

بعد از مدت‌ها انتظار، حالا اپل اولین نسخه آزمایشی واچ او اس 3.2 (WatchOS 3.2 beta) را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده که به‌نظر حالت “Theater Mode” که بسیاری از افراد در انتظار آن هستند نیز در این آپدیت گنجانده شده است.

در کنار “SiriKit” که در صورت قطع ارتباط میان آیفون و نسخه مخصوص ساعت هوشمند، دستیار مجازی سیری برای حل مشکل وارد عمل می‌شود، حالت Theater Mode یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جذابی خواهد بود که احتمالا آن را در نسخه نهایی از ویرایش جدید واچ او اس مشاهده خواهیم کرد. با فعال کردن این حالت، دیگر اعلانات مزاحم شما نبوده و باعث فعال شدن ساعت شما نیز نمی‌شوند. در این حالت حتی با بلند کردن دست هم خبری از روشن شدن نمایشگر آن نخواهد بود.

حالت Theater Mode که برای اولین‌بار همراه با اوچ او اس 3.1.3 معرفی شد، امکان بی‌صدا کردن تمام اعلانات و پیام‌های ساعت هوشمند را برای کاربران فراهم می‌کند. هرچند در این حالت، دریافت نوتیفیکیشن‌ها متوقف نشده و کاربران با لمس صفحه یا فشردن “Digital Crown” قادر به مشاهده آنها خواهند بود

نسخه آزمایشی واچ او اس 3.2 به صورت عمومی عرضه نمی‌شود

به‌علاوه، کاربران با چرخاندن Digital Crown می‌توانند شدت روشنایی صفحه نمایش را به آرامی افزایش داده و اعلانات را مشاهده کنند. همچنین امکان دریافت نوتیفیکیشن‌ها به واسطه بازخورد لمسی نیز وجود دارد. به‌گفته وب‌سایت 9to5Mac، در حال حاضر خبری از ادغام این حالت با سیستم عامل آی او اس نیست.

متاسفانه نسخه آزمایشی واچ او اس 3.2 به صورت عمومی عرضه نخواهد شد و کاربران باید تا عرضه نسخه نهایی آن منتظر باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام من یه اپل واچ دارم سری۲ آکبند هست و نات اکتیو چند سال تو کمد بوده تازه اومدم به گوشیم وصلش کنم وصل نمیشه میگه واچ او اس ساعت ۳.۲ هست حالا چطوری باید وصلش کنم به آیفون ۷ وصل نمیشه که بخوام آپدیتش کنم.
    میشه لطف کنید کمکم کنید ممنون میشم