نوکيا Lumia 920 : شارژ بيسيم ، 32 گيگ حافظه داخلي و دوربين 8

نوکيا بالاخره پس از پشت سر گذاشتن شرايطي بسيار سخت قرار است چهارشنبه 15 شهريور (15 سپتامبر) پرچم دار جديد ويندوز فون خود را در يک کنفرانس مشترک با مايکروسافت معرفي نمايد.اسمارت فون Lumia 920 اولين اسمارت فون مبتني بر ويندوز 8 شرکت نوکيا است و ظاهرا نوکيا براي خروج از بحراني که در آن قرار دارد بسيار به اين گوشي اميدوار است.

چند روز پيش تصاويري از دو اسمارت فون ويندوزي Lumia 920 و Lumia 820 به بيرون درز کرد و اکنون نوکيا رسما اعلام کرده که مدل Lumia 920 را دو روز ديگر معرفي خواهد نمود.
به گفته منابع آشنا به برنامه های ویندوز فون، شرکت نوکیا قرار است این اسمارت فون خود را با قابلیت شارژ بی سیم عرضه نماید. یک نوار مغناطیسی که در پشت دستگاه است قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم را دارد و از استاندارد نیروی وایرلس Qi پشتیبانی خواهد کرد.

گذشته از این ویژگی شارژ بی سیم، لومیا ۹۲۰ نوکیا دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ، ۱ گیگابایت رم و پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی ۲ هسته ای خواهد بود. صفحه نمایش آن نیز ۴.۵ اینچی HD می باشد. یکی دیگر از شایعاتی که پیرامون این دستگاه وجود دارد، یک دوربین PureView است. طبق تایید وبسایت The Verge این اسمارت فون از دوربینی با برند PureView استفاده خواهد کرد، اما دوربینی ۸ مگاپیکسلی نه ۴۱ مگاپیکسلی که برروی نوکیا ۸۰۸ قرار دارد. نوکیا به دنبال بازاریابی این محصول خود با استفاده از PureView می باشد که دارای بعضی از ویژگی های پیشرفته تثبیت کننده تصویر و نرم افزارهای مخصوص دوربین است. همچنین دوربینی ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو این دستگاه قرار خواهد داشت.

احتمال عرضه این اسمارت فون نوکیا در اواخر ماه اکتبر و یا در نوامبر سال میلادی جاری وجود دارد.


منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*