قلم گلکسی تب اس 3 یکی از اقلام موجود در جعبه خواهد بود

قلم گلکسی تب اس 3 یکی از اقلام موجود در جعبه خواهد بود

کنفرانس سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند) برگزار می‌شود و یکی از محصولات این کمپانی کره‌ای، جدیدترین تبلت سری تب اس خواهد بود. اخیرا اخباری مبنی بر وجود قلم گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) در جعبه این محصول شنیده می‌شود.

این تبلت در حال حاضر گواهی‌های FCC و وای فای را اخذ کرده و نمونه اولیه آن تست‌های بنچمارک را با اندروید 7 نوقا گذرانده و برخی مشخصات و امکانات آن لو رفته است.

قلم گلکسی تب اس 3 شیار مخصوصی نخواهد داشت

روز گذشته اطلاعات و جزییات تازه‌ای از جدیدترین تبلت سامسونگ به بیرون درز کرد. بر اساس این گزارشات، قلم گلکسی تب اس 3 یکی از اقلام موجود در جعبه آن خواهد بود. همچنین گفته شده شیاری برای این اس پن (S Pen) بر روی گجت در نظر گرفته نشده و مانند آنچه در سری گلکسی نوت دیدیم، کاربر جایی برای نگهداری از قلم گلکسی تب اس 3 بر روی تبلت نخواهد داشت؛ در واقع این قلم یکی از لوازم جانبی تبلت خواهد بود.

شایعات دیگری مبنی بر فروش کیبورد فولیو (Folio) و یک کاور کتابی به همراه تبلت جدید سامسونگ شنیده می‌شود که البته این لوازم، به صورت جداگانه به فروش خواهند رسید. سامسونگ قرار است محصول جدید سری تب اس خود را در دو نسخه وای فای و LTE تولید کند که نسخه دوم فقط در ایالات متحده و تحت پوشش اپراتورهای Verizon و US Cellular عرضه خواهد شد.

برخلاف آنچه در مدل‌های قبل سری Tab S سامسونگ می‌دیدیم، گلکسی تب اس 3 احتمالا تنها با صفحه نمایش 9.6 اینچی به بازار راه یابد و خبری از نسخه کوچکتر نخواهد بود. این تبلت قرار است به نمایشگری با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل، چیپست کوالکام اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی و اندروید 7 نوقا مجهز شود. تاریخ عرضه این محصول، در ماه مارس سال جاری (اسفند 95 یا فروردین 96) و در ابتدا در کشور کره جنوبی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*