گوشی میزو M5s

انتشار اولین تصاویر رندر شده از گوشی میزو M5s

اگرچه تولید گوشی‌ های پرچمدار به دلیل سود بالای آن‌ها برای غول‌های گوشی‌سازی بسیار جذاب‌ است، با این حال در بازار همیشه قشر خاصی از کاربران هستند که ترجیح می‌دهند هزینه زیادی برای خرید یک گوشی هوشمند صرف نکنند و همین امر نیز باعث رونق گرفتن عرضه گوشی‌های میان رده می‌شود. شرکت میزو نیز هرچند طی چند سال اخیر گوشی‌های بالا رده مختلفی را به خصوص در بازار ایالات متحده عرضه کرده، با این حال تمرکز اصلی خود را بر روی تولید محصولاتی که میان بازار را هدف می‌گیرند معطوف کرده است. در همین حال روز گذشته اطلاعات و تصاویری از گوشی میزو M5s که به نوعی جانشین میزو ام 5 محسوب می‌شود به بیرون درز پیدا کرد.

گوشی میزو M5s

اولین تصاویر رندر شده از گوشی میزو M5s نشان می‌دهد که این محصول از ظاهری مینیمالیستی بهره برده و قاب پشتی آن شبیه به اچ تی سی وان 8 طراحی شده است. در سوی دیگر هرچند میزو درصدد استفاده از نمایشگرهای دو لبه خمیده در محصولات بالا رده خود است، با این حال به نظر می‌رسد میزو ام 5 اس (Meizu M5s) از این قاعده مستثنا بوده و دارای نمایشگری تخت است.

مشخصات گوشی میزو M5s

از جمله مشخصات گوشی میزو M5s که به تازگی نیز توانسته تاییدیه سازمان TENAA چین را دریافت کند، می‌توان به نمایشگری 5.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، تراشه هشت هسته‌ای MT6753 مدیاتک با کلاک فرکانس 1.3 گیگاهرتز، حافظه داخلی 16، 32 و 64 گیگابایتی که به ترتیب از 2، 3 و 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برند، دوربین اصلی 13 مگاپیگسلی، دوربین سلفی مجهز به لنز 5 مگاپیکسلی، باتری 2930 میلی‌آمپر ساعتی و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 6 مارشملو اشاره کرد. منبع خبر معتقد است که این محصول به زودی با برچسب قیمتی 145 دلاری در بازار چین عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*