پژو 2008

پژو 2008 با فاصله یک ماه از عرضه جهانی در اسفندماه وارد ایران می‌شود

محمدرضا معتمد، مدیرعامل ایکاپ (شرکت جوینت ونچر ایران خودرو و پژو) با اشاره به منافع زیادی که با اجرای قرارداد پژو نصیب اقتصاد ایران خواهد شد، اعلام کرد که خودروی پژو 2008 (peugeot 2008) در اسفند امسال از خط تولید خارج شده و وارد بازار ایران می‌شود. این در حالیست که عرضه‌ی جهانی این خودرو از بهمن‌ماه آغاز شده است.

محمدرضا معتمد، مدیرعامل شرکت ایکاپ در مورد تاریخ عرضه‌ی خودروی پژو 2008 عنوان کرد که این خودروی فرانسوی تا چند روز دیگر وارد بازار اروپا می‌شود و در ماه آینده در خط تولید ایران خودرو قرار خواهد گرفت که این موضوع در تاریخ خودروسازی کشورمان بی سابقه است. وی همچنین تاکید کرد که تولید و عرضه‌ی یک محصول با فاصله‌ی یک ماه از بازارهای جهانی، نشان‌دهنده‌ی هوشمندی ایران خودرو در عقد قراردادهای بین‌المللی در دور جدید همکاری‌ها با شرکت پژوی فرانسه است.

پژو 2008

عرضه پژو 2008 با دو موتور 1200 و 1600 سی‌سی در بازار ایران

به گفته‌ی معتمد، محصول جدید ایکاپ بر اساس ویژگی‌های جغرافیایی ایران به مشتریان ارائه خواهد شد. این خودرو در اروپا با موتور 1200 سی‌سی و در بازار ایران علاوه بر موتور 1200 سی‌سی، با موتور 1600 سی‌سی نیز تولید و عرضه می‌شود.

مدیرعامل ایکاپ در ادامه اظهار کرد:

ما باید از خدمات فروش و پس از فروش محصولاتمان مطمئن باشیم چون بیشتر مشتریان محصولات جدید، افرادی هستند که به اعتبار نام ایران خودرو از ما خرید می‌کنند و ما باید اعتبار ایران خودرو را حفظ کنیم. فعال بودن نمایندگی‌های معتبر ایران خودرو در سراسر کشور یکی از نقاط قوت شرکت ایکاپ است و ما برای فروش محصولات ایکاپ باید مدل ویژه‌ای داشته باشیم تا سایر فرایندها را بر اساس آن طرح‌ریزی کنیم.

معتمد همچنین بیان کرد که هر سال، یک یا دو خودروی جدید ایکاپ روانه‌ی بازار می‌شود و آموزش قبل از تحویل خودرو به مشتری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که این فرایند با آموزش نیروهای انسانی در نمایندگی‌های ایران خودرو به تحقق خواهد پیوست. هم‌اکنون نمایندگی ‌های ایران خودرو برای ارائه‌ی سرویس‌های سریع و تعدادی از نمایندگی‌های منتخب نیز برای سرویس‌های سنگین به محصولات ایکاپ آماده می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مدیر عامل جون این ماشین از ٢٠١٣ تو بازار ..آمار غلط ندین لطفا…

  2. هنوز قیمتش دقیقش مشخص نیست؟