ساعت هوشمند ال جی واچ اسپرت

تصویری رندرشده از ساعت هوشمند ال جی واچ اسپرت منتشر شد

فردا سیستم عامل اندروید ویر 2.0 (Android Wear 2.0) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. از آنجایی که شرکت گوگل هیچ برند مخصوصی برای ساعت های هوشمند ندارد، حقوق خود را در اختیار شرکا قرار داده و ال جی اولین شرکتی خواهد بود که از این موقعیت استفاده می‌کند. اگرچه محصولی که فردا پیش روی کاربران قرار می‌گیرد ال جی واچ استایل (LG Watch Style) نام دارد، ولی حالا شاهد انتشار تصویری رندرشده از ساعت هوشمند ال جی واچ اسپرت (LG Watch Sport) هستیم.

درواقع ال جی واچ استایل نسخه ازران‌تر این ساعت بوده و فعلا خبری از معرفی رسمی نسخه گرانتر یعنی واچ اسپرت نیست. با این‌حال ایوان بلاس (Evan Blass) در توییت اخیر خود، تصویری رندرشده از واچ اسپرت را منتشر کرده که شکل ظاهری این ساعت را به خوبی مشخص می‌کند. در بخش کناری این گجت پوشیدنی همانند بسیاری از ساعت‌های کلاسیک، یک کلید چرخشی اصلی همراه با دو کلید دیگر دیده می‌شود.

ساعت هوشمند ال جی واچ اسپرت همراه با استاندارد IP68 روانه بازار می‌شود

در مورد مشخصات فنی نیز به‌نظر ساعت هوشمند ال جی واچ اسپرت به صفحه نمایشی 1.38 اینچی با رزولوشن 480×480 تجهیز و همراه با چهار گیگابایت حافظه داخی، 768 مگابایت حافظه رم، باتری 430 میلی‌آمپر ساعتی و استاندارد IP68 روانه بازار خواهد شد. به‌علاوه وجود جی پی اس، برچسب NFC برای سیستم پرداخت اندروید پی (Android Pay)، دستیار مجازی گوگل استیستنت (Google Assistant) و پشتیبانی از LTE، این ساعت هوشمند را به محصولی قدرتمند تبدیل می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. داداچ خودشون معرفی شدنا